اصفهان؛

دما در استان اصفهان افزایش خواهد یافت

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: روند افزایشی دما در این استان که از روز گذشته آغاز شده تا سه روز آینده به میزان 3 درجه سانتیگراد دیگر ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان  با بیان اینکه تا دو روز آینده پدیده خاص جوی در استان اصفهان پیش بینی نمی شود، افزود: دما در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.
 
وی افزود: هم اکنون آسمان در سطح استان اصفهان صاف است و تا چند روز آینده هم آسمانی صاف و در بعد از ظهرها گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
علی عسگریان گفت: دمای هوای صبح امروز ( سه شنبه) در اصفهان به 22 درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته سه درجه گرمتر شده است.
 
وی افزود: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 31 درجه سانتیگراد و امروز صبح ( سه شنبه) هم در خنک ترین ساعات به 20 درجه سانتیگراد رسید.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: کاشان با 37 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و چادگان با 10 درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
 
به گفته وی هوای کلانشهر اصفهان در روز سه شنبه صاف و غبار صبحگاهی، در بعداز ظهر وزش باد و برای روز چهارشنبه، صاف و غبار صبحگاهی، در بعداز ظهر وزش باد پیش بینی می شود.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.