لرستان؛

تخصیص اعتبار ۱۰ میلیاردی به موزه دفاع مقدس لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی به موزه دفاع مقدس استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه امسال اعتبار خوبى به احداث باغ موزه دفاع مقدس مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اختصاص داده مى‌شود گفت: در سال گذشته یک میلیارد تومان اعتبار به طرح احداث مرکز فرهنگی و گردشگری دفاع مقدس استان تزریق شد.
 
وی افزود: در سال گذشته یک میلیارد تومان اعتبار به طرح احداث مرکز فرهنگی و گردشگری دفاع مقدس استان تزریق شد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار استان باید تلاش کند و از مرکز برای این طرح اعتبار جذب کند گفت: شروع عملیات ساخت این طرح نباید به‌صورت کلی استارت زده می‌شد.
 
اصلانی افزود: باید از همان ابتدای احداث مرکز فرهنگی و گردشگری دفاع مقدس استان، کار را به‌صورت فاز به فاز پیش می‌بردند و در پایان هر فاز قسمت تکمیل شده افتتاح می‌شد.
 
وی گفت: احداث این مرکز طرح بزرگی است که نیازمند حمایت مالی است و امسال از محل اعتبارات عمرانی برای آن اعتباری درنظر خواهیم گرفت.
 
اصلانی افزود: پیشرفت این طرح در سال گذشته نسبت به سال‌های اخیر خوب بود و امیدواریم امسال نیز با تزریق اعتبار لازم احداث فازهای پیش‌بینی شده به خوبی پیش برود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.