شیراز؛

ورود نخستین اتوبوس‌های برقی به شیراز

شهردار شیراز از ورود نخستین اتوبوس‌های برقی به این ‌شهر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز گفت: به‌زودی نخستین اتوبوس تمام برقی کشور وارد چرخه حمل و نقل درون‌شهری شیراز می‌شود تا بعد از مراحل تست در کنار مترو  آماده ارائه خدمت شود.

پاک‌فطرت افزود: در سال‌های گذشته با اجرای طرح‌های مختلف‌کاهش عبور و مرور غیرضروری خودروها در مرکز شیراز را دنبال کرده‌ایم و اجرای ساختمان شهرداری در خارج از محدوده ترافیک نیز یکی از همین اقدامات است.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید مجموعه شهرداری شیراز اولین ساختمان ممتاز کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: احداث این بنا زمینه‌ساز تجمیع معاونت‌ها و برخی سازمان‌های شهرداری در یک مجموعه است.

پاک فطرت بیان کرد: تجمیع معاونت‌ها زمینه را برای کاهش هزینه‌ها و دسترسی مناسب و مطلوب شهروندان و مدیریت امور توسط مدیران فراهم خواهد کرد و در کاهش هزینه‌ها تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مرحله ساختمان شهرداری مرکزی شیراز در حال ساخت است، اظهار داشت: ساختمان کنونی شهرداری مرکزی شیراز نیز بعد از اتمام ساختمان جدید به موزه تبدیل می‌شود تا در نقطه مرکزی شیراز و در کنار مجموعه زندیه و بخشی از طرح میدان مرکزی شهر، یعنی طرح احیاء میدان توپخانه، نقشی تاثیرگذار را در توسعه گردشگری و معرفی بخشی از تاریخ شیراز ایفا کند.

پاک فطرت تجمیع ساختمان‌های پراکنده شهرداری شیراز را در راستای رضایتمندی شهروندان و کارکنان ارزیابی و گفت: این ساختمان در حاشیه محدوده پر ترافیک شیراز در حال احداث است و نگاه ویژه ی ما در راستای این پروژه، تغییر به سمت فضای سبز مناسب و فضای پارک خودروها است.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه با مصوبات شورای اسلامی شهر، طی سال‌های اخیر پروژه‌های بزرگی در شیراز اجرایی شد، تصریح کرد: در پروژه‌ها تلاش کردیم با تعامل مناسب با شهروندان، مشکلات را حل و توان شهرداری و جوانان متخصص شیراز را در برداشتن گام‌های بلند عمرانی نشان داده و اثبات کنیم.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.