کواکبیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استکبار ستیزی سیره امام خمینی بود که باید همواره مورد توجه قرار گیرد

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: موضوع استکبار ستیزی و مقابله با قدرتهای استکباری یکی از بحث هایی است که همیشه باید مورد توجه قرار بگیرد.

"مصطفی کواکبیان" دبیر کل حزب مردم سالاری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در پاسخ به این سوال که کدام بخش از سیره امام(ره) باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، عنوان داشت: همه جنبه های اندیشه امام(ره) باید جدی گرفته شود و در شرایط و مناسبتی‌هایی  برخی جنبه‌هایش، باید برجسته‌تر شود.

دبیر کل حزب مردم سالاری ادامه داد: بعنوان مثال مردم اگر احساس کنند که ارزش های اسلامی نظام تضعیف می‌شود لازم است که بر اسلامیت نظام تاکید ویژه شود و اگر زمانی احساس شود که برجمهوریت هجمه وارد می‌شود که مردم چرا باید رای دهند؛ لازم است که در اینجا بر مردم سالاری و جمهوریت نظام تاکید کنیم؛ همانطور  که مردم با شرکت در انتخابات به جمهوریت تاکید داشتند.

کواکبیان با اشاره به اینکه چرا امام(ره) استکبار را آماج تهاج انقلابی قرار می‌دادند،خاطر نشان کرد: موضوع استکبار ستیزی و مقابله با قدرتهای استکباری یکی از بحث هایی است که همیشه مورد توجه قرار بگیرد و در فرمایشات مقام معظم  رهبری یکی از جنبه های انقلابی گری و مباحث همین بود؛ لذا باید متناسب با شرایط باید پیش برویم.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
یکی به این بگه آخه تو چی میگی

حالا داری دم از استکبار ستیزی میزنی
آخرین اخبار