معینی: سرمربی تیم ملی امید ایران به زودی مشخص می شود/ پیروانی گزینه اصلی است

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: امیرحسین پیروانی گزینه اصلی سرمربی گری تیم امید ایران است اما تاکنون این امر قطعی نشده است.

فریدون معینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید ایران اظهار داشت: چهارشنبه هفته(17 خرداد) جاری نشستی با حضور مسئولان کمیته فنی و جوانان فدراسیون فوتبال و امیر حسین پیروانی تشکیل می شود. قرار است در این نشست برنامه های تیم امید و همچنین عملکرد تیم ملی جوانان در رقابت های جهانی کره جنوبی ارزیابی شود. 
 
وی درباره اینکه به نظر می رسد امیرحسین پیروانی گزینه قطعی فدراسیون فوتبال برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری تیم امید باشد، تصریح کرد: پیروانی گزینه اصلی ما برای هدایت تیم امید است اما این امر تاکنون قطعی نشده است. البته احتمال دارد پس از بررسی عملکرد تیم جوانان در این نشست،پیروانی هم به عنوان سرمربی تیم امید معرفی شود.
 
معینی درمورد تداخل زمانی رقابت های مقدماتی زیر 23 سال آسیا با لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: رقابت های مقدماتی زیر 23 سال آسیا از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدوارم با تعاملی که بین باشگاه ها و کادرفنی تیم امید شکل می گیرد، مشکل خاصی برای آماده سازی این تیم ایجاد نشود. به هر حال نبایست عمان، سریلانکا و قرقیزستان، حریفان ایران در این رقابت ها را دست کم گرفت و باید با آمادگی کامل به مصاف رقیبان برویم. آبروی فوتبال ایران در مسابقات زیر 23 سال مطرح است.
 
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا برنامه اردوهای آماده سازی تیم ملی امید ایران در نشست چهارشنبه بررسی می شود یا خیر، گفت: با توجه به فرصت کوتاهی که وجود دارد، ارزیابی اردوهای آماده سازی تیم امید جزء اهداف ما از برگزاری این نشست است.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار