یاسوج؛

اجرای ۱۶ طرح بهداشتی و درمانی در کهگیلویه

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: ۱۶ طرح عمرانی در حوزه‌های ۱۶ طرح بهداشتی و درمانی شهرستان کهگیلویه در حال اجرادرمانی و بهداشتی این شهرستان در حال اجراست که تعدادی از این طرح‌ها در مرحله آغاز عملیات اجرایی و تعدادی هم بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛کورش داوری افزود: ساختمان بخش اتفاقات بیمارستان دهدشت با ظرفیت ۴۰ تا ۶۰ تخت تخصصی، پنج اتاق عمل و چهار اتاق استراحت پرستاران هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت کاری دارد که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

داوری با بیان اینکه ۶۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های جانبی بخش اتفاقات هزینه شده است، افزود: انواع تجهیزات مدرن و استاندارد برای تخت‌های این بخش پیش بینی شده است. 

وی با بیان اینکه ساختمان کلینیک تخصصی در محوطه بیمارستان در دست ساخت است گفت: این ساختمان نیز ۷۰ درصد پیشرفت کاری دارد که بر اساس برنامه زمانبدی تا سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

داوری مدرنترین بلوک زایمانی در بیمارستان امام خمینی دهدشت با ۴۰ درصد پیشرفت کاری در دست ساخت را یکی دیگر از طرحهای مهم عمرانی در حوزه درمان دانست و افزود: ساختمان مجتمع آموزش عالی بهورزی با هزار و ۳۰۰ متر مربع نیز در حال ساخت است، که در کنکور آینده پذیرش دانشجو در چهار رشته تحصیلی در این مجمتع آموزشی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.