امام خمینی (ره) در راه تحقق نظام اسلامی هیچگاه خسته نشدند

استاندار آذربایجان غربی گفت: امام خمینی (ره) در راه تحقق نظام اسلامی هیچگاه خسته نشدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛قربانعلی سعادت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی که در مصلی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: خداوند فرموده زمین برای مستضعفین بوده و این بیانگر حکومت جهانی است.
وی با بیان اینکه همه در انتظار ظهور حضرت صاحب الزمان هستیم، تصریح کرد: امام خمینی در سال ۴۲ که نهضت را آغاز کرد در راستای تاسیس حکومت اسلامی، مباحث را از بحث ولایت فقیه تعقیب کردند.
این مسؤول یادآور شد: در این مسیر هیچگونه هراس و خوفی را به خود راه ندادند.، ادامه داد: در این میان ایشان در راه تحقق نظام اسلامی خسته نشدند.
سعادت با بیان اینکه ایشان بعد از پیروزی انقلاب نیز براساس نقش و حضور مردم در قانون اساسی مورد توجه قرار دادند، اظهار داشت: مردم سالاری دینی با قرائت امام «ره» منجر به شکل گیری جمهوری اسلامی شد.
وی یادآور شد: حکومت امروز جمهوری اسلامی برگرفته از اسلام و قران و با پشتوانه حضور مردم. است و مسیر تحقق حکومت مستضعفین حضرت صاحب الزمان با تشکیل جمهوری اسلامی هموار تر شده است.
این مسؤول در ادامه به انتخابات برگزار شده اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه مشارکت گسترده مردم در انتخابات، خواست و وصیت امام بود و حماسه۲۹ اردیبهشت نتیجه تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری در مورد مشارکت حداکثری در سایه امنیت کامل بود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.