قزوین؛

مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره ) در استان

مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت، امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد درمناطق مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ داودمحمدی نماینده مردم قزوین ، ابیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در مسجد امام حسین روستای نودوز خاکعلی با بیان اینکه امام راحل به همه ما درس ایستادگی در مقابل ستمکاران را دادند افزود : همواره باید از دستاوردهای انقلاب در برابر دشمنان صیانت کنیم .

درمحمود اباد نمونه حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با برشمردن شخصیت بی‌نظیر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: عزت ایران اسلامی مرهون امام راحل است.

در بوئین زهرا حجت الاسلام زرینه امام جمعه این شهر با تسلیت این ایام، بر تبیین ابعاد مختلف شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی و پایبندی بر ارزشهای انقلاب اسلامی تاکید کرد .

حجت الاسلام زارعی امام جمعه اسفروروین هم در مسجد جامع این شهر گفت : امام خمینی ( ره ) انسانی کامل و شخصیتی جامع بودند که یکی از بزرگترین انقلاب‌های تاریخ را رهبری و به پیروزی رساندند.

و یکی از روحانیان هم در جمع بانوان شهر اسفروروین در حسینیه ایثارگران این شهر با اشاره به اینکه شخصیت‌ بارز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی صلابت، مقاومت و پایداری در برابر ابرقدرت‌ها بود،اضافه کرد : امام راحل از جهت تهذیب نفس، اخلاق، شجاعت، درک زمان و شناخت جامعه سرآمد بودند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار