اهواز؛

برگزاری ۵ هزار برنامه ویژه ارتحال امام خمینی در خوزستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری 5 هزار برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در سراسر استان خبر داد.

برگزاری ۵ هزار برنامه ویژه ارتحال امام خمینی در خوزستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تسلیت ارتحال امام راحل و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد بیان داشت: امام در دنیا تحول شگرفی با اندیشه اسلامی خود به وجود آورد و این مصیبت بزرگ را تسلیت عرض می کنم.

وی تصریح کرد: همچنین رویداد ۱۵ خرداد را که امام راحل عزای عمومی ایران و نهضت مقدس اسلامی اعلام کرده را نیز به مقام معظم رهبری و تمامی ملت ایران تسلیت عرض می کنم.

سپهر گفت: امام راحل همان نفس مقدسه ای بود که در نهایت معنویت و روحانیت این تحول بزرگ و گفتمان جدید را در دنیای کنونی ایجاد کرد. امام در ۱۵ خرداد ۴۲ شجره مقدس بلاد اسلامی را غرس و با قیام خونین ۱۵ خرداد آبیاری و با دفاع مقدس به یک شجره مقدس تنومند تبدیل کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: انشاالله روح امام و ارواح شهدا از این نهضت اسلامی و این تحول شگرف و معنوی بهره مند و خیر جزاء ببرند.

وی اذعان داشت: از تمامی مسئولان استان، ائمه جمعه، کمیته های مختلف برگزاری مراسم ارتحال امام، سپاه پاسداران و سایر افراد  تقدیر و تشکر می کنم. در خوزستان بیش از پنج هزار برنامه مذهبی، هنری و نمایشی در اماکن مختلف از جمله دستگاه های دولتی و مساجد با محوریت امام راحل و رمضان برگزار شد.

حجت الاسلام سپهر خاطرنشان کرد: در این ایام همچنین جام های ورزشی بسیاری نیز با نام رمضان و امام راحل نامگذاری شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.