اهواز؛

برگزاری همایش گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در دزفول

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول از برگزاری همایش بزرگ قیام ۱۵ خرداد به مناسبت سالروز آن در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در دزفولبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پورکیانی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول گفت: امام خمینی(ره) با شهامت و درکی والا انقلاب اسلامی را هدایت و نظام اسلامی را پایه گذاری کرد تا نقشی عظیم و تأثیر گذاری در تاریخ کشور ایفا  و کشور را از مسیر طاغوت و نفوذ استکبار خارج کند و امروز نیز این خط مشی به خوبی توسط مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌ها دنبال می‌شود.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) رهبری دارای اهداف و اندیشه‌های متعالی در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ها بود و توانست با یک روحیه مثال زدنی  ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی (ص) را در جامعه  احیا کند و امروز نیز این روحیه به خوبی در جامعه طنین‌انداز و عامل عزت داخلی و برون مرزی ایران اسلامی است و اقشار مختلف اجتماعی به خصوص جوانان این روحیه را به خوبی درک کرده و شناخته‌اند.

پورکیانی با بیان این که رسالت امروز ما این است که خط مشی فکری امام راحل  را با زبان عمل به اقشار مختلف اجتماعی معرفی کنیم و فرهنگ و گفتمان وی را به خوبی  در جامعه تشریح کنیم، اظهار کرد: امروز مطابق با همین ایده ملت غیور ایران اسلامی برای صیانت از انقلاب اسلامی که دستاورد ارزشمند امام راحل و شهدا است تلاش کرده و در تمامی عرصه‌های انقلابی حضوری ماندگار دارند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول اذعان داشت: مردم دزفول نیز هم زمان با آغاز مبارزات مردمی علیه رژیم طاغوت و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس و دیگر حماسه‌های مردمی و انقلابی به خوبی پشتیبان راه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده‌اند و در این مسیر با اهداف بیش از 2 هزار و 600 شهید والا مقام و ثبت حماسه چهارم خرداد نامی پرافتخار از دزفول در عرصه مقاومت و بیداری اسلامی به ثبت رسانده‌اند.

وی افزود: به همین جهت و با توجه به نقش ممتاز و منحصر به فرد پایتخت مقاومت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های مختلفی در این شهرستان دزفول  طراحی و به اجرا می‌رسد تا  مردم این سرزمین پرافتخار و حماسه ساز   با حضور پرشور خود بیعتی مجدد با راه و منطق امام راحل و مقام معظم رهبری در عرصه داخلی و برون مرزی داشته باشد.

حسین پورکیانی اظهار داشت: یکی از این ویژه برنامه‌ها، آیین گرامی داشت ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام مردمی 15 خرداد است که این مراسم امروز  یکشنبه 14 خرداد ماه 96 ساعت 22 در مسجد امام خمینی(ره)  شهرستان دزفول  با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خدامی امام جمعه  شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

وی شرح و تبیین حماسه مردم ایران اسلامی در قیام 15 خرداد و الگوی عملی و اعتقادی امام راحل را بر شکوفایی فرهنگی و معنوی جامعه ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بیش از این و  روز شنبه 13 خرداد ماه و در حرم مطهر و متبرک حضرت سبزقبا(ع) دزفول مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) توسط بسیج اصناف با حضور آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام قاضی امام جمعه  شهرستان دزفول برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.