کرمانشاه؛

اجرای طرح تشديد پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی با محوريت پاكسازی نقاط آلوده و جرم خیز و جمع آوری معتادان پرخطر در یکی از روستاهای جرم خیز اين شهرستان خبر ‌داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا"گفت: با هدف مبارزه با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر طرح ارتقای امنيت اجتماعی با حضور "صادق عزیزی" دادستان شهرستان اسلام آبادغرب و ماموران انتظامی کلانتری ها، يگان امداد و ماموران پليس مبارزه با موادمخدر، آگاهی، پلیس امنیت عمومی و پرسنل ستادی در یکی از روستاهای جرم خيز شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی اظهار کرد: 10 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اين طرح شناسايی و با حکم مقام قضائی از منزل آنان بازرسی به عمل آمد که در نتيجه مقادیری موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ سرتیپ نیا خاطر‌نشان کرد: در اجرای این طرح یک نفر سارقان حرفه ای احشام نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: در این طرح شش نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر، دو دستگاه خودرو توقیف و تعداد سه دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مدارک توقیف به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سرتیپ نیا در پايان با اشاره به رضايتمندي مردم از اجرای اين طرح از همکاری صميمانه مردم تشکر کرد و هدف از اجرای اين طرح ها را افزايش احساس امنيت در بين شهروندان عنوان کرد.

وی یادآور شد: اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي و برخورد باخرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت مردم و با قوت ادامه دارد و جزو خط قرمز هاي پليس است، لذا نيروي انتظامي قاطعانه با اين گونه اعمال مجرمانه برخورد خواهد کرد.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.