کرمان؛

رونمایی از موسیقی به یاد امام خمینی (ره)

رییس حوزه هنری استان کرمان از رونمایی قطعه موسیقی «این درخت کهن» در وصف امام خمینی(ره) و نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان کرمانی با موضوع اشعار امام(ره) خبر داد.

رونمایی از موسیقی به یاد امام خمینی (ره)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان؛ محمدحسین ملکی گفت: رونمایی از قطعه موسیقی «این درخت کهن» در وصف امام خمینی(ره) و نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان کرمانی از اشعار امام (ره) همزمان با مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز ارتحال ایشان با حضور مسئولین و اقشار فرهنگی استان روز یکشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۸ در مصلای امام علی(ع) کرمان برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه سرایش شعر قطعه موسیقی «این درخت کهن» را سید محمد علی رضایی از شاعران کرمانی و خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم این اثر را منصور حسینی برعهده داشته اند، از آغاز تولید این اثر در زمستان پارسال و به پایان رسیدن آن در بهار امسال سخن گفت و افزود: موسیقی این قطعه در ژانر پاپ کلاسیک در واحد موسیقی حوزه هنری استان کرمان تولید شده است.
 
ملکی از برپایی نمایشگاه خوشنویسی اشعار حضرت امام خمینی(ره) در امروز خبر داد و گفت: 18 اثر از 17 هنرمند برجسته خوشنویس کرمانی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار