لرستان؛

مراسم سوگواری سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در نمازخانه ستاد دانشگاه علوم پزشکی

به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ر ه) مراسمی در نمازخانه ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ این مراسم که به همت بسیج جامعه پزشکی ستاد دانشگاه و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه بعد از برپایی نماز ظهر و عصر برگزار شد. 

ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ر ه) را به حاضرین در جلسه تسلیت گفت: شخصیت امام خمینی از دیدگاههای مختلف قابل بررسی است. از خصوصیات مردان الهی چند وجهی بودن آنهاست که هر وجه آن دریایی از مطالب را در پی خواهد داشت. حضرت علی (ع) نمونه‌ی بارزی از یک شخصیت الهی بود که از هر جنبه زبانزد بود. انسان‌های الهی در طول تاریخ همواره شخصیت چند وجهی داشته اند و حضرت امام (ر ه) نمونه این گونه از انسان هاست. 

وی افزود: اگر از جنبه‌ی کلام بخواهیم شخصیت حضرت امام (ره) را مورد بررسی قرار دهیم به الهی بودن ریشه‌ی آن می‌رسیم. هنر انسان‌ها در کلام آنهاست که مقوله‌ای نامحدود و ماحصل تفکرات انسان را نشان می‌دهد. هنرکلام حضرت امام خمینی (ر ه) ابدی بودن آن است. بعد از سال‌ها از رحلت ایشان کلام امام (ره) همچنان برقرار است.


 ساکی گفت: وظیفه همه ماست که تابع کلام امام (ره) و پیرو تفکرات ایشان باشیم. امیدوارم همه ما به قول حضرت امام (ر ه) لیاقت داشته باشیم که با بسیجیان محشور شویم.

در پایان مراسم مسابقه فرهنگی با طرح سوالاتی از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) برگزار و به ۱۵ نفر هدایایی به قید قرعه اهدا شد.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار