اصفهان؛

اعزام ۲۵۰۰ زائر از استان اصفهان به مرقد امام خمینی (ره)

با تصمیم ستاد برگزاری بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مجموع ۲۵۰۰ نفر از چهار شهرستان استان اصفهان به مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اعزام شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در خصوص مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: با تصمیم ستاد برگزاری بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و با توجه به یکی شدن این مراسم با ماه مبارک رمضان قرار شد تا از چهار شهرستان نزدیک تهران اکیپی از استان اصفهان به این مراسم اعزام شوند.

کیوان رحیمی افزود: بنابر این تصمیم مقرر شد از چهار شهرستان کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اردستان در مجموع ۲۵۰۰ نفر به مرقد امام خمینی اعزام شوند.

رئیس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان بیان داشت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته زائران از ساعت ۱۴ تا ۱۵ بعدازظهر فردا عازم مرقد امام خمینی (ره) می شوند و در زمان افطار و مراسم بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در محل حضور خواهند داشت و سپس عازم شهرهای خود می شوند.

به گفته وی، از کاشان ۲۵ دستگاه اتوبوس، از آران و بیدگل ۱۴ دستگاه اتوبوس، از اردستان ۶ دستگاه اتوبوس و از نطنز ۵ دستگاه اتوبوس فردا عازم مرقد امام خمینی (ره) می شوند همچنین پنج دستگاه اتوبوس به صورت رزرو از سوی بخش خصوصی برای این مراسم درنظر گرفته شده است.

رحیمی در ادامه گفت: در بحث اکیپ امداد خودرو جاده ای نیز هماهنگی لازم با این گروه ها صورت گرفته و در جاده ها مستقر و در طول مسیر رفت و برگشت زائران به شهرستان های مورد اشاره گشت زنی دائم دارند.

 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار