مدیر کل آموزش و پرورش لرستان

ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی تا 22خرداد ماه تمدید شد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به درخواست دانش آموزان و مدیران مدارس ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 22خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛؛ دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش آموزان دوره ابتدایی و دانش‌آموزان پایه پیش دانشگاهی در سراسر کشور تا 22خرداد ماه  می‌توانند برای خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده اقدام کنند.

وی افزود:‌ دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت http://www.irtextbook.ir/ و با وارد کردن کدملی و شماره دانش آموزی پس از احراز هویت، کتاب‌های درسی را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

وی  با اشاره به اینکه کتاب‌های درسی خریداری شده توسط مدارس به دانش‌آموزان تحویل داده می‌شود، گفت:‌ وجه کتاب‌های درسی نیز در هنگام خرید اینترنتی باید پرداخت شود.

دریکوند ادامه داد:‌ کتاب‌های درسی توسط مدارس از 22 خرداد تا 4 تیر در اختیار دانش آموزان  قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای مناطق محروم و افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند این امکان فراهم شده است تا مدیر مدرسه به صورت گروهی یا انفرادی کار ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی را انجام دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان افزود:‌ داوطلبان آزاد که تمایل به خرید تک‌جلدی کتاب‌های پایه پیش‌دانشگاهی دارند می‌توانند از مهر ماه به مراجعه به سامانه اقدام به خرید اینترنتی کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.