یاسوج؛

اجرای پروژه کاهش تلفات برق دهدشت

رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه گفت: پروژه کاهش تلفات برق دهدشت با اعتبار 11 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال اجرا است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  خسرو پرویزی در نشست خبری با اشاره به خاموشی‌های اخیر برق در دهدشت اظهار داشت: وزش باد و برخورد سیم‌ها در مناطقی که پروژه کاهش تلفات در حال اجرا است علت اصلی این خاموشی بوده است.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه هوایی بودن شبکه‌های توزیع برق شهرستان را از دیگر عوامل آسیب‌پذیری خواند و گفت: این شبکه‌ها در شرایط نامساعد جوی دچار اختلال می‌شوند و به همین خاطر با برخورد اشیاء یا وزش باد قطع می‌شود.

پرویزی تکمیل پروژه کاهش تلفات شهری را منجر به بهبود اساسی در شبکه‌های توزیع دانست و افزود: این پروژه با اعتبار 11 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال اجرا است و 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه نصب تیرها و تبدیل سیم به کابل در شبکه فشار ضعف به طور دو هزار و 100 متر به اتمام رسیده است، تصریح کرد: دو کیلومتر از شبکه فشار متوسط در حال احداث است و تا زمان تکمیل خاموشی‌های هفتگی خواهیم داشت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در اجرای بخشی از پروژه تعدادی از تیرهای برق زیر شبکه قدیم نصب و حریم لازم به وسیله این تیرها اشغال شده است که همین عامل برخورد سیم‌ها و خاموشی‌های روز چهارشنبه هفته گذشته بود.

پرویزی هدف از اجرای پروژه را کاهش تلفات شهری، بهبود ولتاژ، رفع موارد ضعف ولتاژ، بالا بردن مانور شبکه و بالا بردن ظرفیت پست‌های توزیع در مناطق پربار شهری عنوان کرد.

رئیس شرکت توزیع برق کهگیلویه گفت: قطعاً تا تکمیل پروژه خاموشی‌های با برنامه قبلی و به مدت حداکثر چهار ساعت در روز خواهیم داشت.

پرویزی افزود: با توجه به اجرای پروژه در مرکز شهر امکان کار بیشتر در روزهای تعطیل و به ویژه روز جمعه مقدور است و خاموشی‌ها در این روز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.