اصفهان؛

اجرای نمایش "رستم و سهراب به روایت خون" در شهر

نمایش "رستم و سهراب به روایت خون" را به کارگردانی مجتبی خلیلی و به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره ) و قیام 15 خرداد در اصفهان به اجرا درمی‌آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول هنرمند مدیرخانه تئاتر حوزه هنری اصفهان گفت: این نمایش در روزهای 13، 14 و 15 خرداد ماه در پل خواجو، میدان نقش جهان و گلستان شهدا اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این اثر یکی از تولیدات حوزه هنری است که از شهر اصفهان برای اجرا در چهارمین همایش سراسری تئاتر مردمی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) انتخاب شده است گفت: در چهارمین همایش سراسری بزرگداشت امام خمینی (ره) به صورت همزمان در استان های ایلام ، اصفهان ، لرستان ، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان ، کرمانشاه ، گیلان ، خوزستان، مازندران ، همدان و هرمزگان از 13 خردادماه نمایش های منتخب اجرا می شوند.

وی افزود: این نمایش نوشته حیدر رضایی است که داستان سهراب سرباز جوانی را روایت می کند که دستور دارد تا در 15 خرداد،  مردم را به گلوله ببندد اما در پایان خود یکی از کفن پوشان این قیام می شود.

هنرمند تصریح کرد: در نمایش "رستم و سهراب به روایت خون" ابراهیم حاجی حیدری، محمد ماندگاری و فرید قدیری به نقش آفرینی پرداخته اند.

وی تأکید کرد : این نمایش در ساعت هجده، نوزده و سی ، بیست و یک هر شب از 13 الی 15 خرداد ماه به اجرا در خواهد آمد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.