عباسی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

احتمال ورود کمیته تفحص از صندوق فرهنگیان به بررسی تخلفات مالی «سازمان دانش‌آموزی»

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال ورود کمیته تفحص از صندوق فرهنگیان به موضوع تخلفات مالی سازمان دانش‌آموزی خبر داد.

اسدالله عباسی نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به موضوع تخلفات مالی در سازمان دانش‌آموزی و بررسی این موضوع در مجلس، گفت: در این رابطه گزارش‌هایی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارسال شده است اما رسیدگی به مستندات نیازمند بررسی‌های دقیق است.

وی تأکید کرد: تخلفات در سازمان دانش‌آموزی در حال حاضر مطرح است و قطعا ما در این زمینه به اعضای کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مأموریتی محول خواهیم کرد تا اینکه مسائل را مورد بررسی قرار دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی موضوع تخلفات مالی سازمان دانش‌آموزی در دستور کار کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان نیست تصریح کرد: با این حال اگر تخلفات مالی سازمان دانش‌آموزی به مسئله صندوق ذخیره فرهنگیان ارتباطی پیدا کند صددرصد به این پرونده ورود پیدا خواهد کرد تا اینکه بسیاری از مسائل را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفتنی است جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیش تر در رابطه وجود تخلفات مالی در سازمان دانش‌آموزی کشور خبر داده بود.

وی همچنین گفته بود علاوه بر دریافتی‌های خلاف برخی از مدیران، در‌آمدهای این سازمان صرف خرید ماشین‌های مدل بالا برای برخی از رؤسای آموزش و پرورش استان‌ها شده است.

البته این نماینده طی این مصاحبه عنوان کرده بود که مدارکی وجود دارد که پول‌هایی از دانش‌آموزان به‌‌منظور خرید روپوش و یا اجاره بوفه مدارس دریافت شده که مشخص نیست این پول‌ها کجا واریز و یا کجا هزینه شده است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار