یاسوج؛

اجرای ۲۷۵ طرح اشتغال زایی برای مددجویان گچسارانی

مدیر کمیته امداد شهرستان گچساران گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۷۵ طرح اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان گچساران اجرا شده است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ قباد قربانی با بیان اینکه اشتغال زایی وتوانمندسازی مددجویان تحت حمایت تا رسیدن به مرحله خودکفایی اقتصادی و معیشتی آنان از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، گفت: ۲۷۵ طرح اشتغال‌ زایی با ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان کمیته امداد شهرستان اجرا شده است. 

مدیرکمیته امداد شهرستان گچساران با اشاره به اینکه این مبلغ از محل اعتبارات امدادی و بانک‌های عامل تأمین و پرداخت شده است، افزود: این طرح‌ها بیشتر در زمینه مشاغل خانگی، خدماتی، کشاورزی و دامداری اجرا شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به بحث اشتغال مددجویان ادامه داد: در زمینه اجرای طرح های اشتغال زایی مددجویان، به هر متقاضی ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد گچساران با بیان اینکه دو هزار و ۱۸۳ خانوار با جمعیت سه هزار و ۹۶۵ نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان گچساران هستند، تأکید کرد: شناسایی استعدادها، مشاوره‌های شغلی، آموزش مهارت های شغلی، پرداخت تسهیلات و تمهیدات بازاریابی محصولات از مهمترین اقدامات حوزه اشتغال این نهاد است که اجرای این برنامه ها در پایداری مشاغل کمیته امداد برای مددجویان بسیار مؤثر است.


انتهای پیام/ش

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.