قزوین؛

ثبت‌نام طرح غیبت سربازی تا ۱۵ خرداد

بر اساس اعلام سازمان نظام وظیفه ثبت‌نام طرح غیبت سربازی تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معاون وظیفه عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان گفت: مشمولانی که تا پایان سال ۹۶ بیش از ۸ سال غیبت داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ ۱۰) در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کنند.
 
سرهنگ علیرضا عزیزیان افزود: اگر پارسال فردی ثبت نام خود را انجام داده و مبالغ ریالی خودش را پرداخت نکرده است، باید مجددا ثبت نام کند.
 
وی درباره هزینه‌های خرید خدمت هم گفت: افرادی که زیر دیپلم هستند ۱۰ میلیون تومان، دیپلم ۱۵ میلیون تومان، فوق دیپلم ۲۰ میلیون تومان و این روند در مدارک بالاتر افزایش می‌یابد.
 
وی گفت: افراد مشمول به ازاء هر سال اضافه از ۸ سال ۱۰ درصد جریمه و به افراد متاهل و دارای اولاد به ازاء هر فرد خانواده ۵ درصد تخفیف داده می‌شود.
 
سرهنگ عزیزیان گفت: افرادی که می‌خواهند هزینه خود به صورت اقساط پرداخت کنند، باید یک سوم آن را نقدی و الباقی را تا پایان سال ۹۶ تسویه کنند.
 
پس از ثبت اولیه درخواست متقاضی در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ ۱۰)، درخواست آنان در حوزه‌های وظیفه عمومی بررسی و درصورت تائید نهایی، مبلغ جریمه به صورت پیامک اطلاع رسانی می‌شود.
 
متقاضیان با دریافت پیامک باید به دفاتر (پلیس+ ۱۰) مراجعه تا فرم مربوط به شناسه پرداخت را دریافت و با پرداخت مبلغ جریمه به صورت نقدی و یا اقساط وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار