سفیر ایران در افغانستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سفارت ایران در افغانستان به فعالیت خود ادامه می‌دهد/ لزوم اجماع کشورها برای مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی

بهرامی با اعلام این خبر که سفارت ایران در کابل فعالیت‌ خود را ادامه می‌دهد، گفت: این حادثه نشان از ضرورت اجماع کشورها و ایجاد درک مشترک از خطرات تروریسم و افراط گرایی با هدف مقابله جمعی با آن است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان به فعالیت خود ادامه می‌دهد/ لزوم اجماع کشورها برای مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی
محمدرضا بهرامی سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حادثه تروریستی چهارشنبه گذشته در کابل را واقعه‌ای تلخ عنوان کرد که قربانیان آن مردم بی‌گناه افغانستان بودند.
 
وی تصریح کرد: این حادثه نشان از ضرورت اجماع هر چه بیشتر کشورها و ایجاد درک مشترک از خطرات تروریسم و افراط گرایی با هدف مقابله جمعی با آن است.

سفیر کشورمان در جمهوری اسلامی افغانستان با بیان اینکه تروریست‌ها و حامیان آنان در این سال‌ها نشان داده‌اند که مرزی در هیچ زمینه‌ای نمی‌شناسند، اضافه کرد: روابط ایران و افغانستان در حال ورود به مرحله تازه‌ای است که نیازمند اهتمام بیشتر برای توسعه این مناسبات می‌باشد.
 
بهرامی خاطرنشان کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و ما همچنان در کنار ملت و دولت افغانستان برای مبارزه با تروریسم خواهیم ایستاد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار