مشهد؛

احیای اسلام در فتنه و فساد هنر امام خمینی (ره) بود

امام خمینی (ره) در زمان فتنه و فساد اسلام را احیا و زنده کرد و یک ناجی در بین مسلمانان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: امام خمینی (ره) در زمان فتنه و فساد اسلام را احیا و زنده کرد و یک ناجی در بین مسلمانان شد و امروز انسان‌های آزاده و مستضعفین عالم موثر از انقلاب ایشان پرچم اسلام را به دست گرفته اند.

وی افزود: همه وظیفه داریم خدمات شایسته‌ای که امام و رهبری برای اسلام انجام دادن را بیان کنیم تا با روحیه و عزم بیشتر به دنبال اهداف اسلام و گسترش آن به جهان باشیم.

امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: کار امام (ره) خدایی بود و خدا محبت او را در دل مومنین قرار داد و باید شکر کنیم که امروز خلف صالح امام آیت الله خامنه‌ای در میان ما هستند و با رهبری مدبرانه حافظ اسلام و انقلاب می‌باشند.

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی با اشاره به انتخابات خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات انتظارات رهبری را برآورده کرد و برای نظام جمهوری اسلامی و مردم یک پیروزی بزرگ بود.

وی گفت: امروز وقت زسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه است و بحث‌های سیاسی باید به سمت همدلی و حفظ وحدت باشد تا خدمت رسانی بهتری انجام شود.

وی تاکید داشت: مردم شیعه و اهل سنت همچون سال‌های گذشته با شکوه بیشتر در مراسم سالروز در گذشت امام راحل با وحدت و منسجم حضور پیدا می‌کنند تا به جهانیان نشان دهند خوبی‌ها فراموش شدنی نیست.
انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.