سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان: بدون مربی در مسابقات جهانی شرکت می کنیم

پالار گفت: کشور کانادا با صدور روادید مسعود فلاح مخالفت کرد و بدون مربی در مسابقات جهانی حاضر می شویم.

حسن پالار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: متاسفانه کشور کانادا روادید مسعود فلاح مربی تیم ملی را صادر نکرد و ما بدون حضور مربی به مسابقات جهانی اعزام می شویم.

وی ادامه داد: فدراسیون جانبازان و معلولین طی نامه ای از سرپرستی مسابقات درخواست کرد تا روادید مربی تیم صادر شود اما آنها اعلام کردند که از عهده آنها خارج است و این موضوع باعث شد تا بازیکنان تیم عزم خود را جزم کنند تا با کسب قهرمانی رقابت ها قدرت تیم ملی را به مسئولان جهانی ثابت کنند.

سرمربی تیم ملی درباره وضعیت بازیکنان عنوان کرد: محمدحسن سیاری، مجتبی کمالی، پیمان میزان، مهدی مظلوم، رضا عیوضی، مهدی ماندگاری، علی کریمی، همایون عسگری، مهدی عباسی، امیر رضا احمدی، مهدی موسوی و حسنعلی کعبی 12 ملی پوش کشورمان هستند که امروز آخرین تمرینات گروهی خود را زیر نظر کادر فنی انجام می دهند تا با آمادگی کامل و پس از یک روز استراحت، روز دوشنبه 15 خردادماه به کشور کانادا اعزام شوند.

پالار سرمربی تیم ملی درباره وضعیت ملی پوشان عنوان کرد: بازیکنان تیم هیچ گونه مصدومیت و آسیب دیدگی ندارند و هر 12 ملی پوش با آمادگی بالا راهی مسابقات می شوند و امیدوارم که بتوانیم از مرحله مقدماتی صعود کنیم و در جایگاه ققهرمانی قرار بگیریم.

وی درباره شناخت و آنالیز حریفان حاضر در این رقابت ها افزود: طبق برنامه اعلام شده روز پنجشنبه در نخستین دیدارمان به مصاف تیم استرالیا می رویم و که موفق شدیم در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه این تیم را شکست دهیم و می توانیم به پیروزی مان امیدوار باشیم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: بازی دوم نیز مقابل تیم ترکیه است که قبل از اعزام فیلم بازی های این تیم را برای بازیکنان آنالیز کردیم و تا حدودی شناخت خوبی از این تیم داریم.اما سایر تیم ها برای ما ناشناخته هستند که در طی دو روز نخست مسابقات سعی می کنیم از عملکرد تیم ها شناخت پیدا کنیم.

پالار اظهار داشت: در روز سوم رقابت ها به مصاف تیم کانادا می رویم که از شرایط میزبانی برخوردار است و با اتفاقی که برای تیم ما رقم زدند باید گفت بازی سختی خواهد بود و تمام تلاشمان را برای پیروزی در این دیدار خواهیم کرد. 

وی در ادامه بیان کرد: از هر گروه 4 تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند که به شکل ضربدری با یکدیگر به رقابت می پردازند و چهار تیمی که بازی های خود را با پیروز پشت سر بگذارند برای کسب عنوان اول تا چهارمی این دوره مسابقات به مصاف یکدیگر می روند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در پایان خاطر نشان کرد: در این رقابت ها کار سختی پیش رو داریم چراکه تیم های برتر جهان در این مسابقات حضور دارند اما تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم و برای کسب عنوان قهرمان تلاش می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار