مهاباد؛

بازرسی از 1225 واحد صنعتی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در ماه گذشته یک هزار و 225 مورد نظارت و بازرسی در شهرستان مهاباد انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،صادق قادری با اشاره به عملکرد اردیبهشت ماه اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد افزود: در این مدت ضمن بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان مهاباد، مسائل و مشکلات مربوط به شهرک صنعتی و سایر واحدهای صنعتی آن پیگیری شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر بررسی و تائید درخواست سوخت واحدهای صنعتی و معدنی از سامانه تجارت آسان انجام و متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه صنعت نیز هدایت شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به پروژه‌های بخش معدن این شهرستان گفت: بهره‌برداری از پروژه زیر ساختی و راه دسترسی به معادن با طول 10 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در مسیر معادن و روستاهای اوزون دره به گرده بردان و 16 مورد بازرسی از معادن سطح شهرستان در معیت کارشناسان سازمان نیز از سایر اقدامات بوده است.

وی اظهار داشت: در ماه گذشته پروانه کسب عادی توسط اتحادیه‌های صنفی به تعداد 95 فقره صادر و 32 فقره باطل و 18 فقره نیز تمدید شد.

قادری از انجام 140 مورد بازرسی از کارگاه‌های خانگی قالیبافی شهرستان مهاباد خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر آن، برقراری مجدد 27 مورد بیمه قالیبافانی که به علت تاخیر در پرداخت حق بیمه ، بیمه آنان قطع شده بود و برقراری مجدد بیمه قالیبافی 68 نفرکه بیمه آنان معلق و دارای مشکل بودند از سایر اقدامات حوزه فرش این اداره بوده است.

وی با اشاره به اهم اقدامات نظارت و بازرسی در اردیبهشت امسال گفت: در ماه گذشته یک هزار و 225 مورد نظارت و بازرسی در شهرستان مهاباد انجام شد که ضمن تشکیل 104 پرونده و همین تعداد کشف تخلف، پرونده‌ای به ارزش ریالی 83 میلیون و 694 هزار و 310 ریال تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد افزود: در واحد آرد ونان نیز 210 مورد بازرسی صورت گرفت و ضمن تشکیل 35 پرونده و کشف 25 تخلف، پرونده‌ای به ارزش 11 میلیون و 996 هزار و 810 ریال تشکیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.