در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

تهاتر زمین‌، راهکار فراموش‌شده تأمین مالی مسکن مهر پردیس

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گفت: در مسکن مهر پردیس مقرر شده بود که با استفاده از تهاتر زمین و ارزش افزوده‌ای که از این بخش به دست می‌آید، بتوانند هزینه‌های خدمات زیر بنایی و روبنایی را تأمین کنند، اما متأسفانه در بسیاری از بخش‌ها این هزینه‌ها دیده نشد.

پیشرفت ۹۵ درصدی مسکن مهر انبوه سازان در پردیس/ هزینه‌های تهاتر زمین در پردیس باید هرچه سریعتر پرداخت شود
ایرج رهبر در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه واحدهای مسکن مهر در پردیس که توسط انبوه سازان در حال ساخت است پیشرفت ۹۵ درصدی داشته، گفت: ۱۰ هزار واحد توسط انبوه سازان در پردیس ساخته شده که این واحد‌ها بین شرکت‌های زیر مجموعه انبوه سازان در حال ساخت است.
 
وی در ادامه افزود: پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر در پردیس بسیار مناسب است و انبوه سازان با وجود مشکلات متعدد در حال ساخت این واحد‌ها هستند.
 
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان تصریح کرد: اگر مسئولان بخش مسکن مهر نتوانند تصمیم‌های کلیدی برای پیشرفت مسکن مهر بگیرند، مشکلات متعددی در این بخش ایجاد می‌شود این در حالی است که طی ۶ سال گذشته به دلیل عدم همکاری لازم، مسکن مهر شاهد مشکلات بسیار بوده است.
 
رهبر اظهار داشت: در مسکن مهر پردیس مقرر شده بود که با استفاده از تهاتر زمین و ارزش افزوده‌ای که از این بخش به دست می‌آید، بتوانند هزینه‌های خدمات زیر بنایی و روبنایی را تأمین کنند، اما متأسفانه در بسیاری از بخش‌ها این هزینه‌ها دیده نشد.
 
عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس تصریح کرد: باید هرچه سریعتر بخشی از منافع مالی موجود در تهاتر‌ها برای تأمین خدمات زیر بنایی و روبنایی در مسکن مهر پرداخت شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار