تایید انتخابات مشهد از سوی هیئت اجرایی

فرماندار مشهد گفت: نتیجه انتخابات شورای شهر مشهد از سوی هیئت اجرایی تایید و نتیجه به هیئت نظارت ارسال شده است.

تایید انتخابات مشهد از سوی هیئت اجرایی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رحیم نوروزیان  فرماندار مشهد به آخرین روند بررسی شکایت های نامزدهای پنجمین دوره انتخابات  شورای شهر مشهد اشاره گفت:با توافق هیئت نظارت، بعد از بررسی شکایات‌هایی که در خصوص وقوع تخلف در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد به فرمانداری ارسال شد، بازشماری  تعدادی از صندوق ها صورت گرفت.

وی افزود: از ۳۰ صندوق حدود ۴۰ هزار رای مورد بازشماری مجدد قرار گرفت و هیچ‌گونه تغییری در نتیجه رتبه اشخاص به‌وجود نیامد و هرکدام از افرادی که حائز رای شدند در جایگاهی که اکنون به آن تعلق دارند، باقی می‌مانند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: هیئت اجرایی صحت و درستی انتخابات شورای شهر مشهد را تایید کرد و موضوع به هیئت نظارت اعلام شد که این هیئت نیز پنج روز فرصت دارد تا نظر خود را اعلام کند.

نوروزیان با اشاره به اینکه تعدادی از شکایات مبنی بر تخلف در انتخابات وارد نبود تاکید کرد: در جلسه مشترک به تعدادی از شکایات مورد قبول رسیدگی شد و به همین دلیل عمل بازشماری  تعدادی از صندوق هاصورت گرفت.

وی بیان کرد: توافق بر این بود که اگر بازشماری آرا انجام شود و رتبه افراد تغییر کند، این روند ادامه پیدا کند، که بعد از بازشماری هیئت اجرایی صحت انتخابات را تایید و آن را به هیئت نظارت اعلام کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.