حشدالشعبی با دومینوی انفجاری به نمایش داعش پایان داد+فیلم

عده‌ای از نیروهای داعش که با نیرنگ قصد فریب گروه حشدالشعبی را داشتند، پس از اینکه دستشان رو شد حشدالشعبی آنها را با گلوله های خود مانند دومینو یکی پس از دیگری منفجر کرد.

حشدالعبی با دومینوی انفجاری به نمایش داعش پایان دادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،عده ای از نیروهای گوهک تروریستی داعش که خودشان را برای انجام عملیات انتحاری در میان گروه حشدالشعبی بسیج مردمی عراق آماده کرده بودند، سعی داشتند با اجرای یک نمایش دروغین خود را به آنها نزدیک کرده و در موقعیتی مناسب در میان حشدالشعبی ها عملیات انتحاری را آغاز کنند.

در این هنگام نیروهای بسیج مردمی عراق که دست این جنایتکاران را خوانده بودند،به ناله های آنها که تظاهر به تسلیم شدن داشتند،بی توجهی نموده و وانمود کردند که نمایش کذب این روباه صفتان را باور کرده اند تا آنها به اندازه ای نزدیک شوند که کاملا در تیررس باشند و احتمال خطا رفتن گلوله بسیار کم شود.

داعشی ها که به خیال خود به خوبی از پس اجرای نقششان برآمده بودند در حالی که قند در دلشان آب شده بود که چیزی تا موفقیت عملیات نمانده، نزدیک تر می شدند، در این لحظه نوبت به اقدام سریع و به موقع حشدالشعبی ها شد که با به رگبار بستن  آنها یکی پس از دیگری و منفجر شدنشان به خاطر مواد منفجره  ای که به خود نصب کرده بودند، صحنه ای مانند یک دومینوی انفجاری خلق کردند.

دانلود فیلم

انتهای پیام/


برچسب ها: داعش ، انتحاری ، حشدالشعبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار