غصبی بودن محل مصلای امام خمینی ارومیه شایعه است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:غصبی بودن محل مصلای امام خمینی ارومیه شایعه است و هرکس ادعا دارد سند و مدرک بیاورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت:در این ماه درهای بهشت گشوده می شود و ما باید قدر این ماه را بدانیم.
وی افزود:چند نکته قابل توجه در خصوص مصلای امام خمینی ره ارومیه وجود دارد که مومنان بایستی به ان توجه نمایند یکی اینکه برخی ها شایعاتی بین مردم رواج می دهند که مکان مصلا غصبی است که این شایعه ای بیش نیست و هرکس فکر می کند در مالکیت زمین این مکان مشکلی وجود دارد باید سند و نوشته ای داشته باشد تا ادعا کند, لذا این موضوع شایعه است.
وی اداره این مصلا را منوط به کمک های مردمی دانست و اظهار داشت:از این رو اکنون برای رسیدگی به وضع موجود این مکان نیاز به کمک های شما مردم خیر و نیکو کار را دارد.
امام جمعه ارومیه ۱۰رمضان سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری را نیز تسلیت گفت و افزود:وجود مقدس پیامبر اسلام روایت شده که بهترین بانوان بهشت چهار نفر هستند حضرت خدیجه نیز در بین این بزرگواران قرار دارد.
حجت الاسلام قریشی به سفر اخیر ترامپ ریس جمهور امریکا به عربستان نیز اشاره کرد و گفت:یکی از فصاحت ها و رسوایی که پادشاه عربستان در این دیدار داشت بوسیدن پرچم امریکا بود.
وی تصریح کرد:پرچم کشوری که سردمدار ظلم و جنایت در جهان و نماد کفر است و نکته قابل توجه نیز اینکه علمای وهابی وقتی شیعیان قبر پیابر اکرم را می بوسند ایراد می گیرند و حتی قتل شیعیان را نیز واجب می دانند اما عجیب است در مقابل چشم خودشان پادشاه عربستان پرچم امریکا که نماد کفر و استکبار است شرک قلمداد نمی کنند درحالی که با این حساب قتل پادشاه عربستان نیز واجب می شود.
امام جمعه ارومیه گفت:بنابراین ثابت می شود که اسلام تنها لقلقه زبان انها است.
وی با اشاره به فرارسیدن ۱۴خرداد ماه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی ره نیز افزود:امام ره شخصیتی بود که به اسلام عزت داد و پرچم اسلام را در دنیا برافراشت.
وی عدالت خواهی و ازادی خواهی و استقلال طلبی را ارمغان وجود حضرت امام عنوان کرد و گفت:امان خمینی ره نظامی ایجاد کردند که بر اساس معنویت و اخلاق است.
وی گفت:پس بر همه ما بخصوص مسولان وظیفه است در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام تلاش نمایند و مردم نیز با حضور باشکوه خود در این مراسم نشان دهند که راه امام ادامه دارد و اکنون نیز توسط خلف ایشان مقام معظم رهبری به درستی راه ایشان ادامه میابد.
وی بر گرامیداشت روز ۱۵خرداد روزی که بیش از پانزده هزار مردم بیگناه توسط رژیم طاغوت به خاک و خون کشیده شده اند و لازم است این تاریخ به نسل های جدید نیز بازخوانی شود تا بدانند که پای این انقلاب چه خون هایی ریخته شده است که اکنون در امنیت و ارامش در کشور باشد.
 
انتهای پیام/م
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.