فهیمه رحیم نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مردم حامی واقعی تئاتر هستند

مردم تنها کسانی هستند که می‌توانند پاسخگوی هنر و هنرمندان باشند.

فهیمه رحیم‌نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدگاه خود نسبت به هنر تئاتر افزود: تئاتر یکی از والاترین هنرهایی است که می‌تواند فرهنگ‌سازی کند. اگر آموزش و پرورش به کودکان و جوانان ما از بچگی تئاتر را آموزش بدهد، بسیار خوب است؛ چرا که تئاتر فرهنگ‌ساز است و اندیشه انسان را فعال می کند.

وی بیان کرد: از تئاتر حمایت کنیم. از کسانی که کار هنر انجام می‌دهند، حمایت شود و تنها مردم می‌توانند پاسخگوی هنر باشند و کمک کنند. 
 
بازیگر نمایش مطرب در خصوص ملاک انتخاب این نقش گفت: این یک نمایش شاد، اجتماعی و ملی است. جوانان ما کمتر با هنرهای ملی ما آشنا هستند و بسیار خوب است که خانواده ها با آن آشنا شوند.

وی پیرامون تاثیر نمایش بر مخاطبان از دیدگاه خود اظهار داشت: من فکر می کنم که این نمایش برای مخاطبان اثرگذار است و این مسئله از بازخورد آنها مشخص است. مسئولان هم شاهد هستند مردمی که از سالن به بیرون می آیند، خوشحال هستند.

رحیم نیا پیرامون اجرای نمایش با همسر و دختر بهزاد فراهانی تصریح کرد: این بسیار خوب است که با یک خانواده بازیگران کار کنیم و احساس خوبی به انسان می دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا یو نس ز ا د ه حقیقی بازیگروکارگردان تئاتر
۱۵:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
سلام اظهارنظرات خانم فهیمه رحیم نیا را درموردتئاترازصمیم قلب گرامی می داریم. برای همه هنر مندان تئاترآرزوی موفقیت وبهروزی می نمایم.تئاتر زندگی است وزندگی تئاتراست.