آیت الله امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه تهران:

سعودی هیزم آتش آمریکا در منطقه شده است/ امام خمینی(ره) بار دیگر اسلام را به دنیا ارائه کرد

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی اسلامی را که به جز اسمی از آن باقی نمانده بود دوباره به دنیا ارائه کردند.

استکبار از داعش حمایت می‌کند و پولش را سعودی‌ها می‌دهند/ امام خمینی(ره) بار دیگر اسلام را به دنیا معرفی کردبه گزارش خبرنگار گروه یاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران درباره اهمیت شبهای قدر اظهار داشت : قدرت نفوذ شیطان در شب‌های قدر بسیار کم می‌شود و شاید به صفر برسد.   

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیان داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی اسلامی را که به جز اسمی از آن باقی نمانده بود دوباره به دنیا ارائه کردند.

آیت الله امامی کاشانی با تصریح این مسأله که حقیقت اسلام را شخص امام زمان(عج) به دنیا ارائه خواهند کرد و این حقیقت دنیای استکبار را به وحشت انداخته است، اضافه کرد: امام خمینی (ره) اسلام را از حوزه‌های علمیه خارج و در خبرگزاری‌ها و تریبون‌های دنیا مطرح کردند و پرچم اسلام را بار دیگر به اهتزاز درآوردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه با اشاره انتخابات آن را حماسه آفرینی ملت خواند و اظهارداشت: دنیا چشمانش در برابر صف‌های طولانی صندوق‌های را خیره شد. رحمت خدا به شهدا و ملت قدرشناس ایران که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و این جای تشکر و قدردانی دارد.

آیت‌الله امامی کاشانی با بیان اینکه قران تمام مشکلات بشر را پاسخ داده است، اظهارداشت: یهودی و مسیحی یا هر دینی داسشته باشی باید ایمان به خدا داشته باشید.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه همه باید با هم متحد و منسجم باشیم؛ گفت: اینکه دولت آمریکا جنایت می‌کند همه ملت آمریکا نیست و اینکه اسرائیل جنایت می کند این ها همه یهودیان نیستند. قرآن در این زمینه بر وحدت تأکید می‌کند.

آیت الله امامی کاشانی تاکید کرد: ملت مسلمان باید بدون توجه به حاکمان ظالم در برابر ظلم بایستند و قیام کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به سفر ترامپ به غرب آسیا و سخنانش پس از این سفر گفت: مگر پولی که از عربستان بود مال شما بود؟ شما غارت کردید و دزدیدید بیت المال مردم عربستان را این پول برای حاکم سعودی نیست و سعودی‌ها نوکر مردم عربستان هستند.

وی عنوان داشت: آیا با شخص ترامپ و حاکم سعودی می‌شود کنار آمد و همراه شد. این ها با بی شرمی سوریه، یمن، فلسطین و افغانستان را از بین بردند.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به اینکه حاکم سعودی هیزم آتش آمریکا در منطقه شده است، اظهار داشت: ملت ها باید بیدار شوند.  چرا که خداوند مقرر نکرده که کافران بر مسلمانان نفوذ کنند.

وی تصریح کرد: حاکمان حرمین شریفین به خدا و حرم معتقد نیستند که اگر معتقد بودند از تروریست ها و داعش را حمایت مالی و تسلیحاتی نمی کردند. هرکس با طناب حاکمان بی آبروی سعودی به چاه برود نابود می شود.

آیت الله امامی کاشانی ادامه داد: جهان اسلام بیدار باشد تا به این وضع نباشد. ملت‌ها برخیزند و دولت‌های دیگر حمایت نکنند و به سرنوشت بی آبرویی آن ها تن ندهند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه امام و ولایت یک هدیه برای ما بود و جانفشانی شهدا بسیار ارزشمند بود عنوان داشت: استکبار داعش را تربیت می کند و پولش را از سعودی می گیرد و به سعودی دستور می دهد که از داعش حمایت کن. شما خودتان تروریست ها را تربیت می کنید و این همه جنایت می کنید و بعد می گویید در ماه مبارک خونریزی نکنید.

آیت الله امامی کاشانی با تأکید بر اینکه همه باید از ندای ولی فقیه پیروی کنند، گفت: سنای آمریکا کمیته ای تشکیل داده و گفته علیه ایران اقدام کنیم و این کشور را بی ثبات کنیم. خدا و ملت ایران به دهن این ها زده است. باید مراقب باشیم در کشور آرامش و اطمینان باشد و همه متحد باشیم و به مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و ... توجه کنیم و به یک فرمان نگاه کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۳:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
جان ناقابلم فدای اسلام
آخرین اخبار