والیبالیست‌های ایرانی در «جام رمضان» از لیگ جهانی می‌گویند

برنامه تلویزیونی «جام رمضان» جمعه شب 12 خردادماه با حضور سه تن از والیبالیست‌های مطرح کشورمان، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان»؛ با توجه به آغاز لیگ جهانی والیبال و حضور تیم ملی مردان کشورمان در این رقابت ها، هفتمین قسمت این برنامه با حضور والیبالیست های مطرح کشورمان روی آنتن می رود.
 
قرار است در برنامه جمعه شب که طبق روال شب های ماه مبارک رمضان، حوالی ساعت 23:45 از شبکه «شما» پخش می شود، پوریا فیاضی، جواد حسین آبادی و حسن صنوبر حضور داشته باشند و به گفت وگو پیرامون وضعیت کنونی تیم ملی والیبال کشورمان در آستانه مسابقات لیگ جهانی 2017 بپردازند.
 
در این برنامه علاوه بر پخش گزارش و میان برنامه هایی پیرامون تیم ملی والیبال مردان کشورمان، شاهد رقابت این سه مهمان در مسابقات مختلف دارت، مینی گلف و ... نیز خواهیم بود.
 
«جام رمضان» ویژه برنامه مناسبتی شبکه «شما» ست که طی ماه مبارک رمضان هر شب روی آنتن می رود.
 
علی صادقی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.
 
 
* در برنامه دیشب چه گذشت؛
 
در ششمین ویژه برنامه رمضانی شبکه «شما»، شاهد حضور اعضای تیم کونگ فوتوآ ایران و لحظات هیجان انگیزی بودیم.  
 
کونگ‌فو توآ یک هنر رزمی ایرانی و یکی از سبک‌های ایرانی ورزش کونگ‌فو است که بر تن و روان سالم‌تر تأکید می‌کند.
 
آقای رضایی مربی تیم کونگ فوتوآ و دوتن از اعضای ارشد تیم آقایان دلیر و مرادی به همراه جمع زیادی از ورزشکاران این رشته دیشب در استودیو جام رمضان حضور داشتند.
 
شاید در نظر بسیاری از ما این طور به نظر بیاید که ورزش رزمی ورزش خشنی است؛ اما رضایی در این باره و البته درباره کونگ فو تو آ گفت: رشته ورزشی کونگ فو تو آ بیش از هرچیز بر تواضع و اخلاق مبتنی است. ما در این رشته تا زمانی که مجبور نشویم، حریف را نمی‌زنیم و تنها دفاع می کنیم.
 
در ادامه رضایی با تاکید بر استعدادهای کشورمان در این رشته ورزشی گفت: در بسیاری از مسابقات آسیایی بچه‌های ما حریفان خودشان را در مدت زمان ده ثانیه با استفاده از فنون رزمی کونگ فو تو آ ضربه فنی می‌کنند. خیلی مواقع حریفان از مسابقه با بچه‌ها می ترسند.
 
رضایی اکید کرد: توآ کاران می‌توانند با بسیاری از ورزشکاران در رشته‌های رزمی دیگر مسابقه بدهند. بدین معنا که کاملا به فنون آنها آشنایی دارد اما ورزشکاران سایر رشته‌ها همه فنون ما را نمی‌دانند.
 
در میانه‌های برنامه مثل شب‌های قبل مهمانان مسابقه دارت، پرتاب توپ در سبد را هم تجربه کردند.
 
اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های برنامه دیشب رزم نمادین میان ورزشکاران حاضر بود. از سوی دیگر رضایی مربی تیم هم، حرکات نانچیکو را به زیبایی اجرا کرد.
 
در بخشی از برنامه هم رزم آهنگ اجرا شد. به این ترتیب که گروه ورزشکاران هماهنگ با نوای موسیقی سنتی ایرانی فنون مختلف را اجرا می‌کردند که دیدنش خالی از لطف نبود.

ویژه برنامه «جام رمضان» به تهیه کنندگی علی صادقی، در شب های رمضان حوالی ساعت 23:45 تا 1:30 بامداد از شبکه شما پخش می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.