هاشمی زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش دو وزارتخانه برای رفع مشکل گردوغبار خوزستان/ برق 6 منطقه دوباره وصل شد

معاون استاندار خوزستان گفت: برای حل مشکل گرد و غبار در استان خوزستان بین وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی تقسیم کار صورت گرفته است.

"فرامند هاشمی‌زاده" معاون استاندار خوزستان در گفتگو با   خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به مشکل گرد و غبار استان خوزستان اظهار داشت: برنامه‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده که مطالعات و تامین بودجه آن در دست انجام است.
 
وی افزود: حل مشکل گرد و غبار در استان خوزستان جزو مصوبات دولت است و برای حل این معضل؛ بین وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی تقسیم کار صورت گرفته است.
 
معاون استاندار خوزستان تاکید کرد: با توجه به سرعت 65 تا 75 کیلومتری باد در بعضی شهرهای استان خوزستان همچون آبادان؛ شاهد اختلالاتی در شبکه برق بودیم.
 
وی با بیان ابعاد برخی اختلالات و نقش سرعت باد در سیستم شبکه یکپارچه برق ادامه داد: اخیرا نزدیک به 6 منطقه قطع برق داشتند و این مشکل رفع شد.
 
هاشمی زاده یادآور شد: برنامه هایی همچون هرس درختان برای عدم تداخل در سیستم برق، تقویت سیستم یکپارچه شبکه‌ها برای مقابله با معضل باد و جلوگیری از قطع شبکه برق در دستور کار قرار دارد.
 
استاندار خوزستان درباره تمهیدات پیشگیری از وقوع چنین مشکلاتی در آینده خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا در این زمینه اختلالی صورت نگیرد؛ اما مشکل باد نکته ای است که اگر در آینده هم وجود داشته باشد نمی توان تضمین کرد که برق شبکه ها با مشکل مواجه نشود.
 
 
انتهای پیام/

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار