5 عضو جديد هيئت مديره استقلال مشخص شد؛

شكست تلخ عامل تغييرات اساسى در حوزه مديريتى و كادر فنى استقلال

تغييرات اساسى از سوى وزارت ورزش و جوانان در حوزه مديريتى استقلال پس از شکست این تیم در لیگ قهرمانان آسیا جدى است .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه پيش از اين خبر تغييرات اساسى در هيئت مديره استقلال به گوش مى رسيد در همين راستا بهتر است بدانيم شکست سنگین تیم استقلال در مقابل العین امارات باعث شده تا اين امر با جديت پيگيرى شود و وزارت ورزش و جوانان نيز اين روز ها دست به كار شده تا تغييرات در استقلال را حتمى كند.

شكست استقلال در ديدار اخير آسيايى باعث شده تا نفرات جديد در راس مديريت و هيئت مديره و حتى كادر فنى قرار گيرند.

به اين ترتيب شكست تلخ باعث شد تا هواداران نيز خواهان بركنارى مدير عامل و تغيير كادر فنى باشند و در همين راستا نيز وزارت ورزش و جوانان با گزینه های خود جلساتی را برگزار و با 5 نفر به توافق رسیده و حتی احکام آنها صادر شده که قرار است به زودی آنها را معرفی نماید. 

اين طور كه شنیده می شود در هيئت مدیره جدید استقلال،1 عضو از پیشکسوتان كه به طور حتم جواد قراب خواهد بود،2 عضو اقتصادی و1 عضو سیاسی است به عضویت باشگاه در خواهند آمد.حتى حضور يك زن نيز براى حضور در اين هيئت شنيده مى شود. 

از طرفى نكته قابل توجه اين است كه روز گذشته نيز در جلسه علنی مجلس برخی از نمایندگان به وزیر ورزش به خاطر نتیجه عجیب استقلال در امارات تذکر کتبی داده و از وی خواستند در این زمینه ورود کند.

به اين ترتيب قرار است 5 عضو جدید هيئت مدیره از افراد ورزشى و باسابقه و افراد اقتصادى باشند و قطعا حضور اين افراد در استقلال مهم و اينكه نقطه نظرات آنها براى سال جديد آبى ها امرى مهم محسوب مى شود.

در اين ميان و با روى كار آمدن مدیران جدید،طی روزهای آینده منتظر تغییرات اساسی در حوزه كادر فنى استقلال نيز خواهيم بود و حتی احتمال حضور مربی نامدار خارجی به عنوان سرمربى در ميان آبى ها شنيده مى شود تا بر اين اساس استقلال در مسابقات آينده حرفى براى گفتن داشته باشد.

از ديگر موضوعاتى كه بهتر است بدانيم به طور حتم با ورود اعضاى جديد هيئت مديره درباره تغيير مدير عامل هم تصميماتى لحاظ خواهد شد و از همه مهم تر اينكه تمامى بازيكنان جديد زير نظر هيئت مديره بايد به تاييد برسند و به طور كلى انجام نقل و انتقالات استقلال زير نظر هيئت و با مسئوليت مدير عامل صورت مى گيرد و نه فرد ديگر باشگاه و اينكه در مورد تاييد حضور بازيكنان از جمله رحمتى نيز تاييد هيئت مديره لازم است چرا كه به نظر اين امر هر سال بايد با تاييد آنها صورت بگيرد.

با تمام اين تفاسير بايد در روزهاى خيلى نزديك نظاره گر تغییراتی اساسى در حوزه مديريتى و كادر غنى استقلال با حضور نفرات جديد باشيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان اصلا در حد استقلال نیست
تیم ایشان حتی در بازی کردن ساده با توپ مشکل دارد
اکثرا بازی ها باشانس واقبال واتفاق میبرد وتیم برنامه ندارد
چاره اسقلال مربی خارجی است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان و افنخاری هردو باید بروند. لطفا مردم را با نتایج اغلب شانسی لیگ فریب ندهید. من استقلالی هستم اما باید واقع بین بود بین دوم شدن امسال استقلال و دوم شدن پرسپولیس پارسال تفاوت از زمین تا آسمان است. استقلال با بازیهای نه چندان دلچسب و همراه با فاکتور شانس دوم شد اما انصافا پرسپولیس با بازیهای خوب و بدشانسی دوم شد. یقین دارم با ماندن منصوریان و افتخاری سال آینده حتی سهمیه آسیا را هم نخواهیم گرفت. الان همه می گویند منصوریان جوان گرایی کرده اما این فقط یک توفیق اجباری بود که محرومیت فیفا نصیبش کرد.
منصوریان را دوست دارم اما کوچینگ ایشون ضعیفه
آخرین اخبار