تقوی: کی روش روی تمام بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اشراف دارد/ جای کاوه رضایی در اردو خالی است

کارشناس فوتبال ایران گفت: کی روش روی تمام بازیکنان تیم ملی اشراف کامل دارد و نفرات بدون کارایی را به تیم دعوت نمی کند.

تقوی: کی روش روی تمام بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اشراف کامل دارد/ جای کاوه رضایی در اردو خالی استمجتبی تقوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران و انتقاد برخی اهالی فوتبال نسبت به غیبت بازیکنان استقلال در بین بازیکنان دعوت شده به اردو با وجود دعوت از رامین رضائیان بیان کرد: فهرست تیم ملی براساس نظر شخصی کارلوس کی روش ارائه شده است. هرچند رامین رضائیان در حال حاضر تیم ندارد اما وی یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال کشورمان است و حق دارد که به تیم ملی دعوت شود. مشکل رضائیان با پرسپولیس به حدی نبود که قراردادش فسخ شود و مسئولان این باشگاه پس از پادرمیانی علی پروین می توانستند رامین را ببخشند تا وی در جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و صعود شاگردان برانکو به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.
 
وی افزود: درباره غیبت بازیکنان استقلال هم در فهرست تیم ملی باید بگویم تنها جای کاوه رضایی در جمع ملی پوشان خالی است و بازیکنان جوان این تیم هرچند درخشش خوبی در لیگ برتر داشتند اما برای حضور در تیم ملی نیاز به تجربه بیشتری است. وریا غفوری هم با وجود اینکه جزء نیروهای ثابت تیم ملی در دیدار با قطر و چین بود اما در بازی های اخیر استقلال به دلیل آسیب دیدگی عملکرد خوبی نداشت. به همین دلیل کی روش ترجیح داد غفوری را به اردو دعوت نکند.
 
تقوی در ادامه عنوان کرد: فهرست تیم ملی همیشه با دست کم یک یا 2 تغییر همراه است. کی روش مرتب نفرات شایسته را به اردو دعوت می کند و آن ها را مورد ارزیابی قرار می دهد. زمانی که یک بازیکن در باشگاه خودش عملکرد خوبی نداشته باشد، بدون شک در تیم ملی هم کارایی ندارد.
 
سرمربی سابق تیم های سایپا تهران و صنعت نفت آبادان در پایان خاطر نشان کرد: کی روش روی تک تک نفرات دعوت شده به اردو، اشراف کامل دارد. برخی بازیکنان کم تجربه زمانی که به اردو دعوت نمی شوند مصاحبه های بدی می کنند و زمانی که سرمربی تیم ملی این حرف ها را بخواند برای دعوت نکردن آن ها ترغیب می شود. بازیکنانی مانند ساسان انصاری برای حضور در تیم ملی تنها باید کیفیت فنی خوب خود را حفظ و از رفتارهای جنجالی پرهیز کنند. البته من تاکنون ندیده ام که انصاری زمانی که به اردو دعوت نمی شود، علیه کی روش و دستیارانش صحبت کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار