رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد؛

حمله به تانکر نفتی در باب‌المندب، سناریویی آمریکایی است

محمد علی الحوثی گفت: حمله به تانکر نفتی "MT Muskie" در باب‌المندب، نمایشی آمریکایی برای ایجاد یک راهروی نفوذی در یمن است.

حمله به تانکر نفتی در باب‌المندب، سناریویی آمریکایی است
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، حمله به تانکر نفتی "MT Muskie" در باب‌المندب را یک نمایش آمریکایی توصیف و آن‌را در راستای ایجاد یک راهروی نفوذی در یمن عنوان کرد، هم‌چنین در ادامه هرگونه ارتباط نیروهای ارتش، کمیته‌های مردمی و دستگاه‌های امنیتی یمن را با این موضوع تکذیب کرد.

به‌نقل از شبکه المسیرة؛ در اظهارات مطبوعاتی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن آمده است: آن‌چه که درخصوص حمله به باب‌المندب و پیرامون تانکر نفتی"MT Muskie" روی داد، درواقع پرچم جزایر مارشال را بالا برد که این موضوع، سناریویی آمریکایی بوده و ارتباطی با ما ندارد.

محمد علی الحوثی با اشاره به این‌که باب‌المندب تحت اشغال بوده و مسئول تمامی رویدادهای این منطقه متوجه دشمن سعودی- آمریکایی است، گفت: تمامی منطقه باب‌المندب تحت تسلط مزدروان سعودی است.

وی افزود: آمریکا و هم‌پیمانانش در تلاش برای تراشیدن بهانه‌هایی به‌منظور ایجاد یک آب‌راه و ورودی در این منطقه هستند، اما این اقدامات هیچ فایده‌ای برای آنان نخواهد داشت.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد: اهداف رزمندگان نیروی دریای یمن، فقط مواضع نظامی است و از ابتدا بیشتر عملیات‌های نظامی خود را که اهدافی در نزدیکی این نفتکش‌ها دارند، متوقف کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت یمن توانایی دارد تا تمامی آن‌چه را که ائتلاف سعودی- آمریکایی به‌اشغال خود درآورده است، به این ملت بازگرداند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار