در دیدار با سرپرست دانشگاه آزاد؛

عارف: مجلس از دانشگاه آزاد حمایت می‌کند

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه حمایت قانونی لازم از دانشگاه آزاد اسلامی را از طریق مجلس انجام خواهیم داد.

عارف: مجلس از دانشگاه آزاد حمایت می‌کند
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دانشگاه آزاد، ضیافت افطار دانشـــگاه صنعتی شریف با حضور چهره‌های برجســـته علمی و سیاسی کشور برگزار شـــد که در این مراسم محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با سرپرست دانشگاه آزاد دیدار و گفتگو کرد.
 
محمدرضا عارف که تجربه ریاست بر دانشگاه تهران را نیز دارد به ظرفیت‌های عظیم دانشـــگاه آزاد اسلامی و لزوم بهره وری بهینه از این ظرفیت تاکید کرد.
 
وی همچنین خواهان استفاده بیشتر از ظرفیت‌های این موسسـه آموزش عالی در مسیر پیشرفت علمی کشور شد و افزود: هرگونه حمایت قانونی لازم از دانشگاه آزاد اسلامی را از طریـــق مجلس انجام خواهیم داد.
 
علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد نیـــز در این دیدار مســـائل کلان و اولویت‌های این دانشگاه آزاد را با محمدرضا عـــارف در میان گذاشـــت.
 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از نمایندگان مجلس خواست در مسیر آینده دانشگاه همراه و یاور خانواده بزرگ این دانشگاه باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
این دانشگاه آزادم بلائی بود که سر مملکت نازل شد الکی الکی همه رو دکتر و مهندس کرد و توقع جوونای کم سوادو برد بالا