مدیرعامل باشگاه نفت هفته آینده معرفی می شود

مسئولان باشگاه نفت تهران هفته آینده مدیرعامل جدید این باشگاه را معرفی می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ فوتبال ایران روز هشتم خرداد در نامه ای به گلرخسار مالک باشگاه نفت، از وی درخواست کرد تا در یک هفته مدارک مربوط به تمدید پروانه فعالیت، صورت حساب های مالی، مالکیت، سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت را به سازمان لیگ ارائه کند تا مشکلی برای سهمیه آسیایی این باشگاه به وجود نیاید.
 
پس از استعفای حسین شهریاری از سرپرستی باشگاه نفت، این باشگاه حدود چهار ماه است که بدون مدیرعامل یا سرپرست اداره می شود. از طرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت هم نامشخص هستند و اگر این امر رفع نشود و مسئولان باشگاه نفت مدارک مربوط به حرفه ای سازی خود را هم به سازمان لیگ ارائه ندهند، مجوز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نمی کنند.
 
به نظر می رسد اخطار سازمان لیگ به باشگاه نفت سبب شده تا مالک این باشگاه درصدد رفع مشکلات موجود، اقدام های جدی را انجام دهد.
 
طبق اعلام حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران، قرار است مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه نفت تا پیش از اتمام مهلت سازمان لیگ معرفی شوند و مدارک نفتی ها هم در اختیار این سازمان قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار