رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه:

40 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی به ایتام عسلویه راه اندازی شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه از راه اندازی 40 پایگاه طرح اکرام ایتام برای جمع آوری کمک های مردمی در این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

40 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی به ایتام عسلویه راه اندازی شد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سید علی حسینی با بیان اینکه از این شمار 24 پایگاه در شرکت های موجود در منطقه، ادارات و 16 پایگاه در شورا های اسلامی شهر روستا فعالیت دارند، اظهار داشت: نوع دوستی و مشارکت بیشتر مردم در محرومیت زدایی و سازماندهی کمک های افراد خیر و نیکوکار در فقر زدایی از برنامه های اصلی کمیته امدادشهرستان عسلویه است.

وی افزود: در سال گذشته 200حامی در ماه مبارک رمضان تکلف یتیمان زیر پوشش را برعهده گرفتند که این نشان دهنده وجود ظرفیت بالای معنوی این ماه مبارک در ترغیب حامیان به حمایت از ایتام است.

مدیر کمیته امداد شهرستان عسلویه تصریح کرد: این نهاد مقدس همیشه آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی افراد خیر در ماه مبارک رمضان است و بیشتر این کمک ها در مناطق محروم و دوردست توزیع خواهد شد.

وی در ارتباط با بسته های حمایتی به افراد زیر پوشش در ماه مبارک رمضان یادآور شد: در ماه مبارک رمضان 600 خانوار زیر پوشش این نهاد مقدس از بسته های حمایتی بهره مند می شوند.

حسینی ادامه داد: 2 هزار و 325 مددجو در قالب 980 خانوار از خدمات کمیته امداد امام (ره) شهرستان عسلویه بهره هستند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.