مقابله گارد امنیتی با هواپیما ربا در حین پرواز +فیلم

یک فروند هواپیمای مسافربری که قرار بود از شهر ملبورن به کوالالامپور برود، در پی یک عملیات هواپیما ربایی مسیرش را عوض کرد، در این خبر فیلم دستگیری هواپیماربا را می توانید مشاهده کنید.

لحظه شروع عملیات هواپیما ربایی در مالزیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز پرحادثه فرودگاه ملبورن، بر اساس اطلاعاتی که از شرکت هواپیمایی مالزی مخابره شد یک فروند هواپیمای مسافربری در پرواز شماره ام اچ 128  که قرار بود از شهر ملبورن به کوالالامپور برود، در پی یک عملیات هواپیما ربایی مسیرش را عوض کرد و به سمت استرالیا بازگشت.

پس از اینکه هواپیما به همراه مسافرانش صحیح و سالم در فرودگاه به زمین نشست، فردی که خلبانان را مجبور به بازگشت کرده بود به دست نیروهای امنیتی دستگیر شد، گزارشهایی اولیه که به دست خبرنگاران رسیده است نشان می دهد این مرد از هواپیماربایی هدفی مشخصی نداشته است.

گفتنی است این پرواز تنها 14 دقیقه در آسمان به طول انجامید و پس از آن هواپیما به خاطر حادثه ای که اتفاق افتاد مجددا به زمین نشست، در پی این حادثه تمامی پروازها به سمت فرودگاه ملبورن یکی از پرترافیک ترین فرودگاه های جهان مختل شد.
 
فیلم این هواپیماربایی و عملکرد سریع گارد امنیتی پرواز در شبکه اجتماعی توئیتر در ساعت گذشته بارها دست به دست شده است که می توانید در زیر آن را مشاهده کنید.

دانلود فیلم
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
الان این چه فیلمی بود؟؟؟
آخرین اخبار