انتخاب اعضای اصلی و بازرسان هیات مدیره جدید خانه مطبوعات آذربایجان غربی

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: پس از انتخابات امروز، هفت عضو اصلی و ۶ عضو علی البدل هیات مدیره خانه مطبوعات استان به همراه ۲ بازرس اصلی و یک بازرس علی البدل در دوره جدید با رای ۱۲۲ نفر از اعضا انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛یدالله قربانی با اعلام این خبر گفت: یدالله قربانی با کسب ۷۳ رای از بین سرپرستان روزنامه‌های سراسری، یوسف پیربوداقی از مدیران مسئولان هفته نامه‌های استانی و اکبر بابایی از بین خبرنگاران با ۵۲ رای، عبدالسلام معروفی از بین خبرنگاران با ۵۱ رای، حامد کاظم زاده خویی از بین مدیران مسئول نشریات محلی با ۴۶ رای، لعیا نورانی از بین سرپرستان خبرگزاری‌ها با ۳۸ رای و میثم محمدی از بین خبرنگاران با ۲۸ رای به عنوان اعضای اصلی این هیات مدیره برگزیده شده اند.
وی اضافه کرد: همچنین سیامک نجفیان با ۵۳ رای و حامد عطایی با ۳۲ رای بازرسان دوره جدید هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی شدند.
وی اضافه کرد: همچنین عوض نادری، یحیی وهاب‌زاده، رضا ایمان‌پور، یوسف رحیمی و مهرداد تبریزی به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره جدید خانه مطبوعات آذربایجان غربی انتخاب شده اند.
وی اظهار کرد: علی علیزاده نیز بازرس علی البدل این دوره هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی برگزیده شد.
قربانی گفت: این اعضا به مدت ۲ سال عضویت هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی را عهده دار خواهند بود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.