انقلاب اسلامی به نقطه حساس اقتصاد رسیده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به نقطه حساسی رسیده و این نقطه حساس ایستگاه اقتصاد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  محسن رضایی امروز در آیین افتتاح مجتمع کارخانجات هامر در بردسیر اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران به نقطه حساسی رسیده و این نقطه حساس ایستگاه اقتصاد است.

وی با بیان اینکه انقلاب از ایستگاه امنیت و سیاست و همچنین ایستگاه دفاع به خوبی عبور کرده است، گفت: ما اقتدار خوبی در ایستگاه امنیت به دست آوردیم و از سیاست داخلی و خارجی خوبی امروز بهره‌مندیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ملت ایران دوباره در انتخابات حماسه آفریدند، خاطرنشان کرد: این حضور حماسی مردم باعث شد سایر ملت‌های منطقه و دنیا به ملت ایران غبطه بخورند.

وی با اشاره به اینکه تمام انسان‌هایی که به این نظام اعتقاد دارند امروز باید نسبت به مسئله اقتصاد در جهت ابقای نظام و ادامه انقلاب تلاش کنند، خاطرنشان کرد: اقتصاد تنها معیشت و بیکاری نیست بلکه مسئله اقتصاد امروز موفقیت انقلاب است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در این شرایط هر کارخانه‌ای که در کشور ایجاد شود هم جنبه دنیوی دارد و هم جنبه اخروی، گفت: هر کلنگی برای احداث کارخانه در کشور زمین زده می‌شود گلوله‌ای است بر قلب دشمنان نظام. 

رضایی با بیان اینکه امروز ما در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب خرمشهرها در پیش است و خرمشهر امروز ما بیرون کردن فقر و بیکاری از کشور است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.