بسته اخبار حوادث؛

برخورد مرگبار تریلی با مزدا/ سرقت نافرجام از بانک ملت در پایتخت

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از خبر برخورد مرگبار تریلی با مزدا و یک کشته‌ای که بر جای گذاشت تا خبر انگشتری که برای مرد میانسال دردسرساز شد را در این بسته خبری بخوانید.

برخورد 2 دستگاه خودرو سواری یک مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی حسینی فرمانده نیروهای آتش نشانی ایستگاه 104 گفت:با اعلام تصادف 2 دستگاه خودرو سواری به سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه ۱۰۴ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 19:27 عصر روز گذشته به بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج)، حوالی شهرک دریا اعزام شدند.

 فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزامی ادامه داد: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ درمسیر شرق به غرب بزرگراه فتح حرکت می‌کرد که به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودرو سواری پراید درحال حرکت برخورد کرد. 

وی اضافه کرد: براثر این حادثه راننده خودرو سواری پراید از ناحیه سر دچار مصدومیت شد که وی پیش از رسیدن نیروهای امدادی با کمک شهروندان از خودرو خارج شد.

حسینی افزود: آتش نشانان به سرعت جریان برق هر دو خودرو را قطع کردند و از نشتی بنزین خودرو پراید جلوگیری به عمل آوردند.

حسینی گفت: نیروهای آتش نشانی راننده مصدوم را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند و پس از انتقال هر دو خودرو به حاشیه امن بزرگراه و ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت آن تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

برخورد مرگبار تریلی با مزدا/ انگشتری که برای مرد میانسال دردسرساز شد

انگشتری که برای مرد میانسال دردسرساز شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد محمدی فرمانده آتش نشانی ایستگاه 87 گفت: پس از تماس مسئولان مرکز درمانی شهدای یافت آباد و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله یک گروه ازنیروهای عملیات ایستگاه 87 را ساعت 17:43 روز گذشته به این مرکز درمانی واقع در میدان الغدیر اعزام کرد.

 فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: انگشتری تنگ موجب تورم و درد شدید در انگشت دست راست یک مرد حدودا 40 ساله شده بود که آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات انگشتربری، انگشتری را بریدند و از انگشت متورم شده وی خارج کردند.

برخورد مرگبار تریلی با مزدا/ انگشتری که برای مرد میانسال دردسرساز شد

واژگونی خودرو سواری یک مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی نوروز زاده فرمانده نیروهای عملیاتی ایستگاه 58 گفت:با اعلام این حادثه به سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 58 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 3:17 بامداد امروز به بزرگراه یادگار امام(ره)، حوالی بزرگراه نیایش اعزام شدند.

 فرمانده نیروهای عملیاتی اعزام شده در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در حال حرکت بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با دیواره کنار بزرگراه، به حالت واژگون بر روی جوی آب حاشیه بزرگراه قرار گرفت.

وی ادامه داد: راننده جوان خودرو سواری که دچار مصدومیت شده بود قبل از رسیدن آتش نشانان از اتاقک وسیله نقلیه خارج شد که نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

نوروززاده گفت: آتش نشانان راننده خودرو سواری(یک مرد جوان) را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی با کمک جرثقیل خودرو سواری را به حالت اولیه بازگرداندند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

برخورد مرگبار تریلی با مزدا/ انگشتری که برای مرد میانسال دردسرساز شد

برخورد مرگبار تریلی با مزدا 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز برخورد یک دستگاه خودروی مزدا با تریلی ماک، 2 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

برخورد مرگبار تریلی با مزدا/ انگشتری که برای مرد میانسال دردسرساز شد

حادثه آتش‌سوزی هولناک در پمپ بنزین 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حادثه آتش سوزی هولناک در پمپ بنزینی در شهر مهاباد باعث آتش گرفتن خودروی زانتیا شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت. 


آتش سوزی گسترده منطقه مخابرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمین های منطقه مخابرات سعیدآباد در جاده آبعلی بطور ناگهانی دچار حریق شد. در فیلم زیر از آتش گرفتن زمین مخابرات در جاده آبعلی، تصویربرداری شده است.


سرقت نافرجام از بانک ملت در پایتخت 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعيه ای از دستگيری 2 نفر زن و مرد سارق در سرقت نافرجام مسلحانه بانک خبر داد. 

 اين مركز در تشريح خبر فوق اعلام كرد: حوالی ساعت 13:00 امروز 2 نفر زن و مرد با به همراه داشتن يک قبضه سلاح كمری به بانک ملت واقع در بزرگراه فتح وارد و قصد سرقت از بانک را داشتند.
 
خوشبختانه با تماس مردمی با پليس 110 بلافاصله عوامل گشت پليس در محل حاضر و با همكاری مردم سارقان مسلح را دستگير می كنند. 

قابل ذكر است؛ بر اثر تيراندازی سارقان يكی از كارمندان بانک زخمی كه به بيمارستان منتقل و حال عمومی وی رضايت بخش است.


قانون گریزی موتورسواری که منجر به مرگش شد

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: درساعت10:45 صبح امروز در بزرگراه کاظمی غرب به شرق روی پل شقایق، یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد كرد.

وی در ادامه افزود:  متاسفانه در پي وقوع اين حادثه عابر پياده كه جوانی 19 ساله بود در دم جان باخت.

رازقی در پایان به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و گفت:‌ کارشناسان پلیس با حضوردر محل حادثه حاضر، و علت تصادف را حرکت در جهت خلاف از سوی راکب موتورسوار اعلام کردند.

برخورد مرگبار تریلی با مزدا/ سرقت نافرجام از بانک ملت در پایتخت
سرقت مسلحانه از طلافروشی در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر امروز (دهم اردیبهشت ماه)، 2 سارق جوان به قصد سرقت طلاهای یک طلا فروشی واقع در خیابان عباسی جنوبی در حوالی میدان رازی وارد مغازه شده و اقدام به سرقت کردند.

سارقان هنگام خروج برای جلوگیری از ورود مردم به مغازه طلافروشی مذکور، اقدام به شلیک هوایی کرده و از محل متواری شدند.

در حال حاضر عوامل انتظامی جهت بررسی جزییات این حادثه در محل حضور دارند.

گفتنی است، در خصوص میزان طلاهای به سرقت رفته هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست.

برخورد مرگبار تریلی با مزدا/ سرقت نافرجام از بانک ملت در پایتخت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار