ابطحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ولایتی درباره تخلفات میرزاده در دانشگاه آزاد طرح شکایت کند/ لزوم ورود مدعی العموم به پرونده تخلفات دانشگاه آزاد

یک عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره موضوع تخلفات اخیر در زمان مدیریت سابق دانشگاه آزاد توضیحاتی ارائه داد.

سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تخلفات میرزاده در دانشگاه آزاد و طرح این موضوع از سوی علی‌اکبر ولایتی گفت: معتقدم حملاتی که اخیرا به آقای ولایتی می شود به خاطر این است که وی را به موضع انفعال بکشانند.

ابطحی با بیان اینکه اظهارات اخیر ولایتی نشان از این دارد که این وی از هر گونه سیاسی کاری پرهیز می‌کند.افزود: بنده معتقدم که آقای ولایتی اگر از حیف و میل‌ها و تخلفات در دانشگاه آزاد پرده برنمی داشت خود به نوعی مقصر بود.

این نماینده مجلس در ادامه به نقل قول از ولایتی درباره آیت‌الله‌هاشمی مبنی بر عزل میرزاده اشاره کرد و گفت: آقای ولایتی در مصاحبه اخیر خود گفته است که آقای هاشمی زمانی به وی گفته‌اند که آقای میرزاده را از سمت خود برکنار کند بنابراین بنده معتقدم تنها عزل آقای میرزاده کافی نبوده و آقای ولایتی باید برای حفظ منافع مردم در محاکم دادگستری طرح شکایتی داشته باشند.

عضو کمسیون در پایان گفت: همچنین بنده معتقدم آقای ولایتی باید از راه قانون به این مسئله ورود پیدا کند و همچنین دادستان محترم هم به عنوان مدعی الاعموم پیگیری این پرونده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
آفرین بر دکتر ولایتی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
داره اماده میشه فرار کنه کانادا
آخرین اخبار