اردبیل؛

صدا و سیمای مرکز اردبیل نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشت

استاندار اردبیل گفت: صدا و سیمای مرکز اردبیل در تولید برنامه ها نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشت.

صدا و سیمای مرکز اردبیل نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه اقتصاد مقاومتی استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: صدا و سیمای مرکز اردبیل در سال گذشته با تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری داشت.

وی افزود: دستگاههای اجرایی باید با صدا و سیمای مرکز اردبیل در تولید برنامه های مشارکتی تعامل همه جانبه داشته باشند و همچنین از ظرفیت بخش خبری و گفتگوی ویژه تلویزیونی برای معرفی برنامه ها و اقدامات خود در راستای اقتصاد مقاومتی استفاده کامل داشته باشند و خود به دنبال حضور در این برنامه های باشند نه اینکه صدا و سیما برای حضور این دستگاهها پیشگام شود.

خدابخش با اشاره به اینکه دولت امسال برنامه اساسی برای اشتغال و خدمات رسانی در مناطق حاشیه و محروم دارد افزود: در این زمینه 4 منطقه حاشیه در اردبیل شناسایی شده که زیرساخت های خدماتی و اشتغال فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی معابر مناطق حاشیه ای و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و عمرانی از اولویت اساسی برخوردار است افزود: دستگاههای اجرایی استان موظف هستند مطابق با رسالت خود خدمات دهی را در این مناطق توسعه دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.