استاندار لرستان:

بیمارستان آیت‌الله بروجردی هفته دولت به بهره برداری می رسد

استاندار لرستان گفت: بیمارستان آیت‌الله بروجردی به‌احتمال‌ زیاد مردادماه آماده افتتاح است، اما ممکن است در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، استاندار لرستان برای پانزدهمین بار برای سرکشی درروند احداث بیمارستان آیت‌الله بروجردی در سفری چندساعته از این بیمارستان که این روز‌ها مراحل پایانی ساخت و تجهیز را به‌طور هم‌زمان طی می‌کند، بازدید کرد.

استاندار لرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان دستورات لازم را برای تسریع درروند آماده‌سازی این مرکز درمانی صادر کرد تا به‌زودی شهروندان بروجردی پس از وعده‌های فراوان شاهد افتتاح آن باشند.

هوشنگ بازوند در این بازدید با اشاره به پیشرفت حدود ۹۷ درصدی این بیمارستان ازلحاظ نصب تجهیزات و ساختمان‌سازی گفت: قرار شد ظرف ۱۰ روز آینده نواقص موجود برطرف شده و در تاریخ ۲۰ خردادماه تحویل موقت شود و پس‌ازآن کارفرما و بهره‌بردار نواقص را لیست کرده و به پیمانکار ارائه دهند تا پیمانکار نیز ظرف مدت یک ماه آینده پس از تاریخ تحویل موقت بتواند نواقص را رفع کند و برای بهره‌برداری آماده شود.

وی افزود: این بیمارستان به‌احتمال‌زیاد مردادماه آماده افتتاح است، اما ممکن است در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

استاندار لرستان از فشارهای زمان انتخابات برای بهره‌برداری زودهنگام این بیمارستان گفت و بیان کرد: با اعمال این فشار‌ها می‌شد در زمان انتخابات این بیمارستان را به بهره‌برداری رساند، اما عملاً زیر بار فشار‌ها نرفتیم که این کار را انجام دهیم و تأکید داشتیم روال عادی احداث طی شود و پس از انتخابات این پروژه به بهره‌برداری برسد و امروز در حدی است که بتوان آن را تحویل موقت داد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات این بیمارستان که باید برطرف شود نبود ساختمانی برای MRI است که با وزارت راه و شهرسازی و دانشکده علوم پزشکی هماهنگ می‌شود تا ساختمان این مرکز نیز ساخته شود.

بازوند در پاسخ به سؤالی مبنی بر ادامه همکاری در دولت دوازدهم تأکید کرد که باقدرت تمام ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه با تائید صحت انتخابات در استان لرستان بیان کرد: انتخابات در صحت و سلامت کامل برگزارشده و حدود ۳۷ هزار نفر درزمینهٔ اجرا و نظارت حضورداشته‌اند تا انتخابات در صحت کامل برگزار شود و علی‌رغم اینکه صف‌ها طولانی شد و با توجه به مهلت قانونی اخذ رأی حتی گروهی نتوانستند رأی دهند، اما انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد و این نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.