کرمانشاه؛

تیم جراحی پلاستیک به کرمانشاه می آیند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ویزیت، درمان و جراحی رایگان شکاف لب و کام و انواع ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت از 9 تا 14 تیرماه در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی محمدی گفت: تیم جراحی پلاستیک به سرپرستی «عبدالجلیل کلانتر هرمزی» همواره سفرهایی را به مناطق محروم دارند و در نوزدهمین سفر خود این بار به استان کرمانشاه می‌آیند.

وی افزود: این تیم از 9 تا 14 تیر در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه مستقر شده و تمامی افراد در هر سنی که مشکل شکاف لب و کام و نیز انواع ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت دارند می‌توانند در تاریخ مذکور به این بیمارستان جهت مداوا و جراحی رایگان مراجعه کنند.

محمدی از آماده‌سازی بیمارستان امام خمینی(ره) و اتاق عمل‌های آن برای انجام پذیرش بیماران و جراحی‌های مورد نیاز خبر داد و اظهار کرد: ظرفیت جراحی بالایی آماده شده و از همه افراد می خواهیم در صورت داشتن چنین مشکلاتی مراجعه کنند.

وی افزود: افراد جهت نوبت دهی باید با شماره تلفن 09381464831 تماس بگیرند و در تاریخ مذکور و موعد نوبت مراجعه کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: تمامی مراحل ویزیت، درمان  وجراحی توسط این تیم رایگان خواهد بود این تیم جراحی پلاستیک تنها ناهنجاری‌های سر و صورت را جراحی کرده و عمل زیبایی انجام نمی‌دهند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار