دستگیری قاتلان فراری در عملیات تکاوران پلیس/یک مامور مجروح شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه قاتل تحت تعقیب مراجع قضائی به همراه دو قبضه سلاح کلاش و ۵۹ کیلو تریاک در عملیات تکاوران پلیس خبر داد.

دستگیری قاتلان فراری در عملیات تکاوران پلیس
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری ۱۰۶ قطار خنجک شهرستان زاهدان در راستای برقراری نظم و امنیت و مبارزه با مخلان امنیت جامعه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پزو پارس با سه نفر سرنشین در حالی که سر و صورت خود را بسته بودند مشکوک می‌شوند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران ضمن بی توجه به دستور ایست پلیس و انجام حرکات مارپیچ و تغییر مسیر ناگهانی به سمت ماموران تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز و هدف قرار گرفتن خودروی این افراد و حضور تیم‌های کمکی، ماموران ضمن توقیف خودرو، سه سر نشین آن را نیز دستگیر کردند. 

سردار رحیمی با اشاره به این که متهمان به دلیل قتل سه شهروند و مجروح کردن دو نفر دیگر تحت تعقیب مراجع قضائی بودند تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه و ۵۹ کیلو تریاک را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این عملیات یکی از ماموران پلیس به صورت سطحی مجروح شده افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمامی نقاط ابن استان پهناور، اجازه نخواهد نداد که قانون شکنان و هنجار گریزان خللی به امنیت پایدار جامعه وارد کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.