پنجعلی: پرسپولیس شانس صعود به فینال آسیا را دارد/ سرخپوشان بدون طاهری با مشکل روبرو می شوند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم پرسپولیس با بازیکنانی که در اختیار دارد می تواند به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

پرسپولیس شانس صعود به فینال آسیا را دارد/ پرسپولیس بدون طاهری با چالش روبرو می شود
محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم پرسپولیس در ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در پیش دارد و باید به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود باشد و برای اینکه در بازی بعدی نتیجه بگیرد لازم است تا بازیکنان درجه یک جذب کند.

وی افزود: بازیکنانی که در حال حاضر برای پرسپولیس بازی می کنند برترین های پست های خود در فوتبال هستند بنابراین در قدم اول، باشگاه باید سعی کند آنها را حفظ کند و در ادامه بازیکنان مد نظرش را جذب کند. همچنین افرادی که به تازگی با پرسپولیس قرارداد بستند از لحاظ فنی در سطح بالایی هستند و در ادامه بازی های آسیایی می توانند به تیم کمک کنند.

**حضور در مرحله یک چهارم نهایی نشان از کیفیت بالای تیم است

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس پس از چند سال موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی شده نشان دهنده کیفیت بالای این تیم در مقایسه با سالهای گذشته است واین تیم با توجه به بازیکنان جوان و با انگیزه ای که در اختیار دارد می تواتد به فینال راه پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با همین ترکیب می تواند در ادامه بازی های لیگ قهرمانان نتایج خوبی بگیرد گفت: تیم پرسپولیس با همین ترکیب در لیگ برتر مقتدرانه و بدون حاشیه قهرمان شد براین اساس این موضوع کیفیت بالای بازیکنان را نشان می دهد. لیگ قهرمانان با بازی های لیگ برتر قابل مقایسه نیست چون تیم هایی حضور دارند که هزینه های زیادی برای صعود به مراحل بعدی می کنند و بازیکنان قدرتمندی در اختیار دارند. 

پرسپولیس با اتکا به بازیکنان داخلی موفق شد

پنجعلی در ادامه اظهار داشت: مدیران تیم های عربی از جمله کسانی هستند که برای موفقیت تیمشان از بازیکنان قدرتمند خارجی بهره می برند اما تیم پرسپولیس تنها با اتکا به بازیکنان داخلی خود توانست در جمع 8 تیم برتر قرار بگیرد. اگر پرسپولیس بخواهد روند موفقیت خود را ادامه دهد باید به دنبال جذب بازیکنان خارجی با کیفیت باشد.

پرسپولیس از ابتدا باید برای لیگ قهرمانان بسته می شد

وی افزود: تیم پرسپولیس از همان ابتدا باید برای لیگ قهرمانان آسیا بسته می شد و بازیکنان مدنظرش را جذب می کرد. در حال حاضر این تیم در برخی از پست ها مشکل دارد و جایگزین مطمئنی در نیمکت ذخیره ندارد. براین اساس پیش از اینکه مرحله بعدی لیگ قهرمانان شروع شود لازم است بازیکنان مد نظرش را جذب کند.حضور بازیکن خارجی در صورتی که از نظر تاکتیکی خوب باشد در بازی سایر بازیکنان نیز تاثیر گذار است در غیر این صورت به ضرر تیم تمام خواهد شد.

پرسپولیس بدون طاهری با چالش روبرو می شود 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره استعفای طاهری از سرپرستی این تیم عنوان کرد: من در جریان استعفای طاهری نیستم اما باید بگویم طاهری مدیر لایقی است و تاکنون خدمات زیادی برای پرسپولیس انجام داده است. موفقیت پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر به نحوه مدیریت وی برمی گردد که توانسته است در چند وقت اخیر تا اندازه ای مشکلات را برطرف کند و بازیکنان را از حواشی دور کند.با کنار رفتن وی ممکن است پرسپولیس دوباره با چالش جدیدی روبه رو شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
سالاری
آخرین اخبار