ندای سحر را از صدای پایتخت بشنوید

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، مناجات و ادعیه سحرگاهی را از شبکه رادیویی تهران، صدای پایتخت بشنوید.

ندای سحر را از صدای پایتخت بشنوید
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، مناجات و ادعیه سحرگاهی را از  شبکه رادیویی تهران، صدای پایتخت بشنوید.   
 
شبکه‌های مختلف رادیویی در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌هایی را برای لحظات ناب افطار و سحر تدارک دیده‌اند که تقدیم مخاطبان خود می‌کنند.
 
شبکه رادیویی تهران هم با ویژه برنامه دعوت میزبان روزه داران ماه ضیافت الهی است و با برنامه سحرگاهی «به تماشا سوگند»، نغمات عرفانی و تلاوت‌های کوتاه و فاخر را تقدیم حضور مخاطبان می‌کند.
 
به تماشا سوگند ویژه برنامه سحرگاهی رادیو تهران است که به نیایش با خدا در سحرگاهان، پخش نماز و پخش زیارت آل یاسین اختصاص یافته است. تفسیری بر آیات قرآن مجید و پخش دعای ابو حمزه ثمالی با صدای مداحان معروف از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.
 
واگویه درباره ارتباط با خدا و بهشت و جهنم، معرفت به خدا در رعایت آداب دعا و نیایش، شعرخوانی، از دیگر قسمت‌های این برنامه سحرگاهی است که هر شب ساعت 3 از رادیو تهران پخش می‌شود.
 
این برنامه کاری از شبکه رادیویی تهران است که از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار