فهرست جدید بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان اعلام شد

فدراسیون فوتبال افغانستان اسامی بازیکنانی که دراردوی تیم ملی دردبی، دیدار تدارکاتی با مالدیو و مسابقه با کامبوج در دومین مسابقه مقدماتی جام ملت های آسیا حضورخواهند داشت را اعلام کرد.

فهرست جدید بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان اعلام شد
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اسامی ۲۴ بازیکن تازه دعوت شده به تیم ملی فوتبال کشور به شرح زیر است:
 
دروازه بانان : اویس عزیزی، حمید الله وکیلی، کاوش حیدری
 
مدافعین: حسن امین، میلاد انتظار، حسین علیزاده، کنشکا طاهر، مجیب جمالی، بنامین نجم، شریف محمد
 
هافبک ها و مهاجمین: فیصل شایسته، نورالله امیری، فردین حکیمی، امرالدین شریفی، فرشاد نور، امید پوپلزی، اباسین علی خیل، زبیر امیری، خیبرامانی، مصطفی زازی، مصطفی آزادزوی، قیس شایسته، بلال آرزو و نور زدران
 
همان طور که دیده میشود در لیست جدید تیم ملی،تغییرات جدیدی به وجود آمده است.نور زدران که آخرین بار در اردوی مالزی به تیم ملی دعوت شده بود در فهرست جدید اوتو فیستر دیده میشود.
 
آرش هاتفی نیز که به دلیل از دست دادن پدرش در دیدار مقابل ویتنام حضور نداشت، نامش در لیست جدید قرار گرفته بود، اما بر بنیاد گزارش ها این بازیکن با سابقه تیم ملی به دلیل مشکلات شغلی اش و عدم دریافت اجازه، تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.
 
یکی دیگر از بازیکنان تازه دعوت شده، قیس شایسته است.قیس برادر بزرگتر فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان است که در لیگ ششم هلند بازی میکند. وی در دوران کارگر یک بار به تیم ملی دعوت شده است. این بار نیز اوتو فیستر از این بایکن ۲۹ ساله دعوت کرده است.
 
بلال آرزو شاغل در لیگ ۳ نروژ نیز که دو سال پیش همراه با ۶ تن دیگر به دلیل اختلافات با کادر فنی وقت از تیم ملی خداحافظی کرده بود، دوباره فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را پیدا کرده است.
 
با این حال مصطفی حدید که بعد از مدت ها از بند مصدومیت رهایی یافته بود و در فهرست جدید تیم ملی نیز قرار گرفته بود، اما به دلیل مصدومیت مجدد همراهی با تیم ملی را از دست داد.
 
مصطفی زازی نیز پس اتمام دوران مصدومیتش دوباره تیم ملی را همراهی خواهد کرد.لازم به ذکر است که فرزاد عطایی و سید محمد هاشمی دو مدافع داخلی فوتبال افغانستان نیز از لیست جدید خط خورده اند.
 
به صورت کل در فهرست جدید اوتو فیستر از فوتبال داخلی افغانستان ۵ بازیکن که دو تن آنان را دروازه بانان تشکیل میدهند،حضور دارند.گزارش ها حاکی از آن است که بسیاری از بازیکنان در تاریخ ۳۱ جون وارد امارات خواهند شد و اردوی تدارکاتی تیم ملی نیز از تاریخ ۱ جون در دبی آغاز خواهد شد.
 
انتظار میرود ترکیب تیم ملی در دبی تا تاریخ ۲ یا ۳ جون تکمیل شود. شاگردان فیستر در تاریخ ۶ جون در دبی به مصاف مالدیو خواهند رفت و در تاریخ ۹ جون راهی فنومپن خواهند شد تا در تاریخ ۱۳ جون در دومین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا درمقابل کامبوج قرار بگیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار